به دستور تولیت آستان قدس رضوی ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی تشکیل شد.

ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان نیوز، با دستور تولیت آستان قدس رضوی ستاد خدمت رسانی این نهاد در اربعین حسینی با مسئولیت حسین یکتا تشکیل شد.

مسئول ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی در این خصوص اظهار کرد: در نظر داریم در قالب این ستاد خدمات گوناگونی را در شهرهای نجف و کربلای معلی، مسیر بین این دوشهر و در مرز مهران به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

وی از حضور پررنگ آستان قدس رضوی در راهپیمایی عظیم اربعین امسال خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خادمان حضرت رضا(ع) در شهرهای نجف و کربلا و موکب‌های بین راه مستقر می‌شوند و به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

یکتا همچنین به برپایی موکب امام رضا(ع) توسط آستان قدس رضوی در عمود ۲۸۵ مسیر نجف به کربلا اشاره و عنوان کرد: این موکب که توسط یکی از خیران نیک اندیش به آستان قدس رضوی وقف شده است، در قالب طرح توسعه خدمات متعدد و متنوعی را به زائران و سایر موکب ها ارائه می‌کند و هر شب پذیرایی حدود سه هزار زائر است.

وی در ادامه از ارائه خدمات ویژه در مرز مهران توسط آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر همواره زائران پس از ورود به کشور در مرز مهران با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدند و ضعف خدمت رسانی در این منطقه مشهود بود لذا بنا بر این شد که آستان قدس رضوی با برپایی موکبی در این منطقه نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام کند.

مسئول ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی همچنین به حضور جمعی از اعضای این ستاد در کشور عراق اشاره و عنوان کرد: این گروه ضمن حضور در موکب امام رضا(ع) و اهتزار پرچم آستان قدس رضوی در این موکب، هماهنگی های مربوط به برنامه‌های پیش‌بینی شده را پیگیری کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.