عضو فراکسیون ولایت مجلس از نارضایتی بدنه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش از معرفی دانش آشتیانی خبر داد و گفت: بدنه متعهد وزارت علوم هم مدام مواردی را در خصوص ایشان به نمایندگان انتقال می دهند.

روحانی باید یک فرد متخصص را به وزارت آموزش وپرورش معرفی کند /آشتیانی مورد قبول فرهنگیان نیست

به گزارش قدس آنلاین، احمد علیرضابیگی در گفتگو بامهر در خصوص سه وزیر پیشنهادی گفت: با توجه به اینکه این سه وزیر نتوانستند در مجلس نهم رای اعتماد نمایندگان را کسب کنند سوالاتی در ذهن وکلای ملت وجود دارد که باید بتوانند در جلسه رای اعتماد به آنها پاسخ دهند تا نمایندگان اطمینان پیدا کنند که وزرای پیشنهادی  شرایط بهتری نسبت به وزرای قبلی عزل شده دارند.
نماینده مردم تبریز گفت: برخی معاونان پارلمانی دولت و نمایندگان حامی دولت در مجلس رایزنی هایی را آغاز کرده اند تا شرایط بهتری برای وزرای پیشنهادی در جلسه رای اعتماد فراهم شود.
عضو کمیسیون شوراها اظهار داشت: در مراجعات مردمی، فرهنگیان با انتقاد از گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش نسبت به آقای آشتیانی ابراز نارضایتی می کنند و معتقدند ایشان از سوابق مدیریتی قوی در بدنه وزارت آموزش و پرورش برخوردار نیست و نمی تواند مشکلات این وزارتخانه را حل کند لذا به نظر می رسد ایشان نتواند رای اعتماد نمایندگان را جلب کند.
علیرضا بیگی اظهار داشت: بدنه متعهد وزارت علوم مدام با نمایندگان مجلس در ارتباط است و موضوعاتی را به نمایندگان در خصوص نقش آقای آشتیانی در فتنه منتقل می کند البته دست مجلس هم خالی نیست و مدارک متقنی در اختیار دارد.
وی تصریح کرد: آقای دانش آشتیانی از بدنه آموزش و پرورش نیست و رئیس جمهور باید شخص متعهد و متخصص تری را از میان همفکرانش در بدنه آموزش و پرورش برای تصدی این وزارتخانه معرفی می کرد.
علیرضابیگی گفت: معرفی دانش آشتیانی نمی تواند مزیتی برای رئیس جمهور در مقابل رسوایی صندوق ذخیره فرهنگیان ایجاد کند.
عضو فراکسیون ولایت گفت: آقای سلطانی فر به خاطر سوابق اجرایی و اقدامات مثبتی که در سازمان میراث فرهنگی انجام داده شانس بیشتری برای رای اعتماد نسبت به دو وزیر دیگر دارد.
وی اظهار داشت: آقای صالحی امیری هم چون از پیکره وزارت ارشاد نیست نسبت به دولت انتقاداتی وجود دارد که چرا از بدنه این وزارتخانه فرد بهتری انتخاب نشد.
نماینده تبریز تصریح کرد: بنای نمایندگان این است که دولت در چند ماه پایانی بتواند کارهای خود را به خوبی انجام دهد اما هنوز این سوال وجود دارد که این جابجایی ها به چه علت صورت گرفت؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لبو ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    از کی تا حالا به نظر فرهنگیان اهمیت میدهید ؟؟؟ خوب فرهنگیان نجفی را میخواستند ان موقع کجا بودید ؟؟؟ نظر فرهنگیان !!!!!!!!!!!!جک ساله نه ؟
  • محمد باقر ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    1- ایشان برنامه ای خاص ندارد .2-از یکسری انگاره ها صحبت کرد ه اند اما ما به دنبال انگاره های سری و ناگفتهء ایشانیم چرا که ابتناء برنامه هایشان بر این اساس است نه براساس گفته شده ها.با احترام
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    فانی که ازبدنه آموزش وپرورش بود چه غلطی کرد که این آقا میگه
  • 10154831 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    مقام معظم رهبری می فرمایند حال مردم را نگاه کنید نه گذشته آنان را . لطفا پرونده فتنه بسته شود تا پاداش معلمان پس از 2سئوال داده شود .نماینده محترم ایکاش دغدغه پاداش 30ماه با تاخیر مرا هم می داشتی
  • علی ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    معرفی فردی که هیچ سابقه علمی در زمینه آموزش و پرورش (دکترای مهندسی زلزله!!) و نه هیچ تجربه کاری در آموزش و پرورش دارد، در درجه اول توهین به اهالی آموزش و پرورش و همه مردم ایران است. تنها سابقه ایشان در زمینه آموزش و پرورش، مالکیت مجتمع آموزشی مفید است و نه مدیریت آن (که به اشتباه در رزومه اش درج شده و صرفا بودجه آن مجتمع به حساب ایشان واریز می شود)! ایشان از روزی هم که به مجلس پیشنهاد شده مدام با محمد علی نجفی به این ور و آن ور می رود و حتی برنامه خود برای اداره آموزش و پرورش را هم طبق اين گزارش با کمک محمدعلی نجفی نوشته است و لابد قرار است پس از انتصابش هم وزارتخانه را مشتركا اداره کنند! که چنین نیز عملا امكان پذير نيست این اولین باری نیست که افرادی کاملا بیگانه با یک سازمان یا وزارتخانه معرفی می شوند همانطور که قبلا هم وقتی متاسفانه آقاي نجفي به سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد، سه ماه بعد استعفا داد! آیا قرار است این اتفاق برای وزارت آموزش و پرورش نیز تکرار شود؟! و به راستی تا چه زمان باید شاهد اداره کشور با سعی و خطا باشيم؟!
  • فاطمه فلاح ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    با سلام در سال ١٣٧٢ كه من و همسرم پس از آزمون و گزينش از سوي وزارت آموزش و پرورش جهت تدريس در مدرسه ايراني لندن به انگليس اعزام شديم، ايشان كه در آن زمان از طرف دولت ايران جهت تحصيل در مقطع دكترا بورس شده بود و همزمان به علت نياز مالي به تدريس رياضي در مقطع سوم راهنمايي آنجا نيز مشغول بود كه به علت عدم آشنايي ايشان با سيلابس درسي سوالات امتحاني خارج از كتاب و در حد مسايل دانشگاهي بود كه باعث زدگي دانش آموزان از مدرسه و اعتراض اولياي دانش آموزان به بنده و مدير مدرسه مي شد. به بنده كه در آن زمان معاون مدرسه و دبير زيان و مسيول تربيتي آن مدرسه و ساير مدارس ايراني بريتانيا بودم به علت انعكاس اعتراضات اوليا و مواضع انقلابيم يك در جمع كليه معلمين مدرسه فحاشي ... كرد كه بلافاصله توسط مدير مدرسه اخراج شد و سپس ايشان در آنجا هم شروع به تحريك ايرانيان مقيم لندن (معلمين، اولياي دانش آموزان و ... ) همانند اقدامات خود در فتنه ٨٨ جهت تحصن و تجمع عليه بنده و مدير مدرسه ايراني نمود كه البته با هوشياري مسيولان وقت آموزش و پرورش و سرپرست وقت مدارس ايران در اروپا ناكام ماند!