قدس آنلاین - کرمان : استاندار کرمان در دیداری از جنس سادگی و سخاوت، امشب با خانواده های شهیدان برزگر دیدار و در خانه " بیکند"ی آنها در روستای روغنوئیه میهمان خوان مهربانی و عظمت روح این خانواده شد.

دیدار صمیمی با خانواده شهیدان برزگر

علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر شنبه در ادامه سفر یکروزه به شهرستان بم با خانواده شهیدان علی،حسین و اکبر برزگر دیدار و در خانه ای ساده و بسیار بی آلایش با اعضای مومن این خانواده  گفتگو کرد.

مادر شهیدان برزگر با دعای خیر برای سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی،گفت: امنیت امروز کشور و استان کرمان مدیون رشادت های این سردار گرانقدر است.

کبری قاشق تراش که در خانه ای ساده و روستائی که در خانه"بیکند"نامیده می شود، روزگار می گذراند، افزود: خدا را شاکرم که خداوند فرزندان صالح را به ما عطا کرده است.

وی با لحن شیرین مادرانه ادامه داد: از چشمانم بنالم اما از فرزندان خود ننالم چون فرزندانی صالح از سوی خداوند به ما عطا شده است.

مادر شهیدان برزگر خاطر نشان کرد: اینجا هم جبهه است و همین حالا هم اگر لازم باشد فرزندان و نوه های خود را برای دفاع از اسلام خواهم فرستاد.

این مادر مهربان که در خانه ساده خود از نعمت اب لوله کشی،تلویزیون،برق و راه آسفالته و مناسب محروم است،می افزاید: این دنیا برای هیچکس وفا ندارد.

استاندار کرمان نیز دعای خیر خانواده های شهدا را مهمترین راهگشای مسئولان دانست.

شهیدان اکبر و حسین برزگر در سن 17 و 22 جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند و شهید علی برزگر پسر عموی دو شهید یاد شده است که پس از سالها تحمل درد جانبازی به مقام رفیع شهادت دست یافته است.

استاندار کرمان در این دیدار دستورات لازم برای تامین برق این خانواده شهید از طریق انرژی خورشیدی را صادر کرد و در ادامه بهزیستی استان کرمان برای ارائه خدمات پرستاری و تجهیزات کمک درمانی به این خانواده اعلام آمادگی کرد.

استاندار کرمان در ادامه بر ارائه وام خود اشتغالی و کمک درمانی به این خانواده تاکید کرد.

همچنین بخشداری کرمان برای محوطه سازی خانه این خانواده شهید اعلام آمادگی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اللهم عجل لولیک الفرج ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    خوش سعادت به مادر این شهدای عزیز که خوشی آخرت به این دنیای پر زرق‌وبرق گول‌زن ترجیح داد خدایا عاقبتمون ختم به خیر کن خدایا نزار تو این دنیا غرق بشیم و خدایا..... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم