سخنگوی مطبوعاتی نیروهای بسیج مردمی عراق تأکید کرد تهدیدهای رئیس‌جمهور ترکیه واقعی نیست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ "کریم النوری" –سخنگوی مطبوعاتی نیروهای بسیج مردمی عراق در گفتگو با "اسپوتنیک" گفت: "تهدیدهای "رجب طیب اردوغان" –رئیس جمهور ترکیه- واقعی نیست و تنها مصرف داخلی دارد؛ چراکه او خود را وارد باتلاق عراق کرده و می خواهد، آبروی خود را حفظ کند. اظهارات او، نشانه شخصی است که احساس شکست و ناامیدی می کند."

"کریم النوری" افزود: "رئیس جمهور ترکیه شیوه های خاص خود را در تهدید کردن دارد، ولی چنانچه او قصد تعدی به ما را داشته باشد، ما دست بسته نخواهیم نشست. او باید از عاقبت آمریکایی ها که با 120000 هزار سرباز وارد عراق شدند و با 6000 کشته، 30000 زخمی و 25000 معلول از آن خارج شدند، عبرت بگیرد."

سحنگوی نیروهای بسیج مردمی در ادامه گفت: "اردوغان ادعا دارد که از ترکمن ها دفاع می کند، ولی ما حق داریم به همراه ترکمن ها از وطن خود دفاع کنیم. دشمن ما داعش است، ولی چنانچه اردوغان بخواهد بخت خود را بیازماید، ما آماده ایم؛ حتی اگر داخل خاک ترکیه باشد."

گفتنی است، رجب طیب اردوغان، تهدید کرده بوده چنانچه نیروهای بسیج مردمی در حمله به منطقه "تلعفر" برای آزادسازی آن از سیطره داعش، ترکمن ها را مورد تعرض قرار دهند، پاسخ متفاوتی دریافت خواهند کرد."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.