معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع حدود ۶۷ هزار بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان محروم و کم بضاعت کشور خبر داد.

 ۶۷۰۰۰ بسته لوازم التحریر در میان دانش‌آموزان محروم کشور توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسارقهرودی با بیان اینکه از این میان ۲۵ هزار بسته لوازم التحریر در استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی توزیع شده است، اظهار داشت: به جز استان‌های خراسان بزرگ، ۴۲ هزار بسته لوازم التحریر شامل ۳۰ هزار بسته لوازم دبستانی و ۱۲ هزار بسته لوازم دبیرستانی، توسط آستان قدس رضوی و همکاری گروه جهادی نبی اکرم(ص) در سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: حدود ۵ هزار ۲۵۰ بسته لوازم التحریر نیز در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد توزیع شده که این بسته‌ها شامل جامدادی، دفتر، مداد، نوشت افزار، مدادرنگی، کیف وغیره است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه در این طرح شناسایی دانش آموزان بی‌بضاعت عموماً با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و خیریه‌های مردم نهاد صورت پذیرفته عنوان کرد: حمایت مادی و معنوی امروز ما از کودکان محروم، قطعاً سبب کاهش فقر و معضلات اجتماعی آینده می‌شود.

خاکسار در پایان از تمام خیران برای همکاری با معاونت امداد آستان قدس رضوی برای کمک‌ و خدمت رسانی به دانش آموزان محروم دعوت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.