۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 470219

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فصل سرما رسیده و بازیکنان ما لباس گرم ندارند.

صدرنشین لیگ دسته اول لباس گرم ندارد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، علی نظرمحمدی در مورد صدرنشینی سپیدرود در لیگ یک با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: نفت مسجدسلیمان تیم جوان و دونده‌ای است. به جدول لیگ و جایگاه این تیم توجهی نکنید. آنها تیم بسیار خوبی هستند هر چند در دیدار با ما اتوبوسی دفاع کردند و پرسینگ را به خوبی انجام دادند، اما در نیمه دوم با اتخاذ راهکارهای مناسب توانستیم به گل برسیم. موقعیت‌های گلزنی دیگری را هم داشتیم که از دست دادیم. اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیش از یک گل بزنیم. این باخت هیچ چیز از ارزش‌های نفت مسجدسلیمان و سرمربی خوبش سهراب بختیاری‌زاده کم نمی‌کند. آنها تاوان جوانی خود را می‌دهند.

وی در مورد اینکه افسوس کناره‌گیری از جام حذفی را می‌خورد یا نه، خاطر نشان کرد: افسوس گذشته را خوردن دردی را دوا نمی‌کند. در آن مقطع بازیکنان ما به دلیل آنکه پولی نگرفته بودند حاضر نبودند برای تیم بازی کنند. در حال حاضر هم ما ابتدایی‌ترین امکانات را نداریم. فصل سرما رسیده و بازیکنان سپیدرود حتی لباس گرم هم ندارند. بارش‌ها آغاز شده و بازیکنان ما اورکت و بادگیر ندارند. حضور در جام حذفی در آن زمان فقط مشکلات ما را دوچندان می‌کرد.

نظرمحمدی درباره وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود رشت نیز اظهار داشت: امیدواریم که به زودی وضع مالکیت باشگاه مشخص شود. من فقط باید از هواداران پرشورمان تشکر کنم که در گرما و سرما همواره حامی تیم بودند و سپیدرود را تنها نگذاشتند.در بازی با نفت مسجدسلیمان هم در زیر بارش سیل آسای باران 90 دقیقه تیم را تشویق کردند که از آنها ممنون هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.