پیامدهای افشاگری ماه گذشته واشینگتن پست علیه میلیاردر آمریکایی همچنان ادامه دارد.

میلیاردر آمریکایی ، رابطه مجری آمریکایی و همسرش را به هم زد!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  افشاگری ماه گذشته واشینگتن پست علیه دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، علاوه بر آنکه حاشیه انتخاباتی زیادی برای او به همراه داشت، ظاهراً «بیلی بوش،» مجری آمریکایی، را نیز حسابی به دردسر انداخته است.

ماه گذشته روزنامه واشینگتن پست اقدام به انتشار یک نوار صوتی علیه ترامپ کرد که در آن، نامزد جمهوری‌خواهان در سال 2005 در داخل اتوبوس در حالیکه با «بیلی بوش» - پسر عموی رئیس جمهور سابق آمریکا و خبرنگار سابق ان‌بی‌سی -  به سمت محل یک مصاحبه تلویزیونی می‌رود، در یک گفتگوی خصوصی با او اظهارات زننده‌ای را درمورد زنان به زبان می‌آورد و همچنین در مورد اینکه چطور در گذشته قصد داشته است به زور با یک زن متاهل رابطه غیراخلاقی برقرار کند. 

ترامپ در این گفتگوی دونفره با زبان بدی درمورد زنان صحبت می‌کند و به بیلی بوش می‌گوید: "اگر پول و شهرت داشته باشی، زنان اجازه هر کاری را به تو می‌دهند." اما از آنجاکه بیلی بوش نیز در این گفتگو با ترامپ همراهی می‌کند و حتی در برخی موارد صحبت‌های او را کامل می‌کند، ظاهراً ‌همسر او نیز به شدت از دست او عصبانی است.

به گفته منابع آگاه، پس از آنکه شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی به دلیل انتشار این نوار صوتی بیلی بوش را از کار برکنار کرد، «سیدنی دیویس» همسر او نیز به دلیل تایید اظهارات ترامپ در این نوار صوتی با او دچار مشکل شده و اکنون مدتی است که با او صحبت نمی‌کند. 

بوش و همسرش 18 سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و صاحب 3 فرزند دختر هستند. بوش پس از افشاگری واشینگتن پست، طی بیانیه‌ای از مدیران ان‌بی‌سی عذرخواهی کرد؛ اما از همسرش به خاطر اظهارات خود در مورد زنان عذرخواهی نکرد. 

با وجود آنکه بیلی بوش در زمان انتشار این ویدئو 33 سال داشت و چند سال از ازدواج او با همسرش می گذشت، معتقد است در آن زمان از پختگی لازم برخوردار نبوده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.