عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه کاوه رضایی تا نیم فصل از استقلال جدا نخواهد شد، گفت: این بازیکن با تعصب مثال زدنی که در او وجود دارد قطعا در استقلال خواهد ماند.

تکلیف کاوه رضایی برای جدایی از استقلال مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، پندار توفیقی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر مس کرمان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان افزود: آبی پوشان بازی خوبی از خود ارائه دادند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند به گل برسند. مس کرمان تدافعی بازی کرد و کار را برای استقلال سخت کرده بود.

توفیقی در پاسخ به این پرسش که آیا از لحاظ فنی از تیم راضی هستید یا خیر، ادامه داد: مسائل فنی به سرمربی مربوط می شود و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که مدیر برنامه هایی کاوه رضایی گفته است توفیقی شناختی از مسائل نقل و انتقالات ندارد و نمی داند که کاوه از استقلال جدا خواهد شد گفت: من نماینده رسمی باشگاه استقلال هستم و در این خصوص می توانم صحبت کنم و کاری به صحبت های این فرد که خود را مدیر برنامه های رضایی می داند، نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاوه رضایی به طور حتم از استقلال جدا خواهد شد یا خیر گفت: در بندی از قرارداد کاوه رضایی نوشته شده که اگر پیشنهاد داشت با پرداخت مبلغی می تواند از استقلال جدا شود اما با توجه به شناختی که ما از کاوه داریم و تعصبی که او به استقلال دارد این بازیکن حتما در استقلال خواهد ماند.

وی در پایان گفت: متاسفانه این روزها حرف و حدیث های زیادی در خصوص کاوه رضایی گفته می شود اما مطمئن باشید با صحبت هایی که ما با او انجام داده ایم کاوه در استقلال ماندنی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.