قدس آنلاین-بیرجند: مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی آمادگی این شرکت را در برابرحوادث احتمالی اعلام کرد وگفت: ایمن سازی منابع و زیرساخت های حیاتی کشور از جمله اهداف اجرای پدافند غیرعامل است.

آمادگی شرکت گاز استان خراسان جنوبی در برابر حوادث احتمالی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، فرشید دشتی با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، اظهار داشت: ایمن سازی منابع و زیرساخت های حیاتی کشور، حفظ منابع، کاهش آسیب پذیری، هم افزایی برای جایگزینی منابع، دفاع غیرنظامی، افزایش آستانه مقاومت ملی و ... از مهمترین دلایل اهمیت مقوله پدافند غیر عامل درعصر حاضر به شمار می رود.

وی با اشاره به سیاستهای ابلاغی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه پدافند غیرعامل و فراهم نمودن بستر آموزش و فرهنگ سازی، افزود : برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در زمینه دفاع غیر عامل یکی از گام های مهم و زیر بنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیرعامل جهت تقویت توان دفاعی، ارتقای آستانه مقاومت در برابر تهدیدات احتمالی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: برگزاری آموزش های لازم در زمینه پدافند غیر عامل سبب کاستن آسیب پذیری نیروهای انسانی، تاسیسات  و تجهیزات حیاتی به ویژه در زمینه فعالیت های کاری می شود.

دشتی با اشاره به گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، تصریح کرد: در راستای حفظ آمادگی لازم در برابر هرگونه تهدید و حادثه احتمالی، برنامه هایی از قبیل اجرای مانور بحران و جلوگیری از قطع گاز در شهرستان بیرجند و قائن، توزیع پمفلت آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل در تاسیسات گاز، توزیع کتاب با عنوان دانستنی های پدافند غیر عامل بین کلیه ادارات و نواحی گازرسانی استان، حضور کارشناسان ایمنی شرکت گاز استان در مدارس به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.