۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 470609

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد، سرخپوشان تبریزی در پایان فصل جاری دو جام به هواداران خود هدیه خواهند کرد.

وعده کاپیتان تراکتورسازی به پرشورها

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مهدی کیانی در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی سنگینی بود. همیشه تیم‌هایی که در انزلی مقابل ملوان قرار می‌گیرند، کار سختی برای پیروزی دارند. کیفیت زمین هم واقعاً بد بود، ولی بازیکنان تراکتورسازی جانانه بازی کردند و توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ملوان هم واقعاً تیم خوبی است و به ما فشار آورد، ولی ما با تجربه بازیکنان توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: جای ملوان در لیگ برتر خالی است و امیدوارم این تیم دوباره در لیگ برتر حاضر شود. البته زمین اختصاصی ملوان به هیچ عنوان مناسب فوتبال نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که حتی خودشان هم آزار می‌بینند. امیدوارم که آنها در یک زمین مناسب بازی کنند و به هدفی که دارند برسند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند در جام حذفی هم قهرمان شود؟»، گفت: هدف ما قهرمانی در هر دو جام است و باید در پایان فصل دو جام به هواداران هدیه بدهیم. البته می‌دانیم که کار سختی درپیش داریم، چون تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند و دنبال هدف‌های خودشان خواهند بود.

کیانی در پایان تصریح کرد: برد مقابل ملوان را به روح هوادار فقید تراکتورسازی هدیه می‌کنیم که دار فانی را وداع گفت. همچنین برای سینا عشوری و محسن بنگر هم آرزوی سلامتی دارم. سینا واقعاً برای تراکتورسازی زحمت کشید که امیدوارم زود برگردد و بنگر هم خوشبختانه مشکل جدی ندارد و خیلی زود به تیم ما اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.