کاسبی دلالان از بلیت اربعین، فرافکنی روی آنتن رسانه ملی و رنج زعفرانکاران و دست درازی دلالان از مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های امروز مشهد است.

کاسبی دلالان از بلیت اربعین/ فرافکنی روی آنتن رسانه ملی/ رنج زعفرانکاران و دست درازی دلالان

از مهم‌ترین اخبار و عناوین روزنامه‌های امروز ۱۱ آبان ماه مشهد را در ادامه بخوانید:

۳۰۰ تانکر فاضلاب روزانه به کشف رود می ریزد

*خراسان: «بزرگ ترین تسویه خانه فاضلاب شرق کشور که مشکلات فنی پیدا کرده، به تانکرهای حمل فاضلاب خانگی که از شهر مشهد می آیند، اعلام کرده که فاضلاب را داخل کشف رود تخلیه کنند. با مسئولان مربوطه تماس گرفتم، از محیط زیست تا آب و فاضلاب خراسان، ولی هیچ گونه اقدامی نشد. راننده یکی از تانکرها می گفت روزانه بیش از ۲۵۰ تانکر فاضلاب در کشف رود تخلیه می شود. در کنار این رودخانه انواع مختلف گونه های جانوری زیست می کنند. لطفا پیگیری کنید. »

وقتی زندگی با بکینگ پودر شیرین می شود

*خراسان: این شب ها نمایش  «مامان رو حدس بزن! » در تماشاخانه شمایل به روی صحنه می رود، عموشاطر همین جوری برشی از چگونه شیرین شدن یک زندگی را روایت کرده است، شما سعی کنید زندگی تان طبیعی شیرین شود بدون بکینگ پودر!

رنج زعفرانکاران و دست درازی دلالان

*خراسان: طی سال های اخیر شاهد کاهش تولید دیگر محصولات و روی آوردن مردم این شهرستان به کشت زعفران بودیم. همزمان با شروع فصل برداشت گل زعفران، به خاطر نبود شرایط لازم، شاهد هجوم خریداران زعفران از دیگر نقاط استان به این شهرستان ها هستیم. موضوعی که متأسفانه به دلیل نبود نظارت کافی از سوی دستگاه های مربوط زمینه فعالیت بیشتر دلالان زعفران را فراهم کرده است.

کاسبی دلالان از بلیت اربعین

*شهرآرا: درحالی سازمان هواپیمایی کشوری چندروزپیش نرخ رسمی‌پروازهای اربعین را اعلام و تاکید کرده مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی نشان می‌دهد که باوجود ١٩ روز مانده به اربعین، ازهم‌اکنون بسیاری از دفاتر از نرخ مصوب تخطی کرده و بلیت پرواز مشهد- نجف را به‌جای نرخ رسمی‌ یک‌میلیون و ٣۵٠هزار تومان، بین یک‌میلیون و ٨٠٠هزار تا ٢میلیون و ٣٠٠هزار تومان بستگی به زمان درخواست بلیت به فروش می‌رسانند.

فرافکنی روی آنتن رسانه ملی

*شهرآرا: وزیر راه و شهرسازی دو شب پیش در برنامه زنده تلویزیونی «پایش» حضور پیدا کرد تا درمورد برنامه‌ها و مدل‌های دولت برای بافت‌های ناکارآمد، فرسوده و حاشیه‌ای شهرها با مردم صحبت کند. صحبت‌هایی که به‌نوعی فرافکنی درمورد وظایف عرفی وزارت راه برای حل یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهری یعنی سکونتگاه‌های غیررسمی‌به‌شمار می‌آمد.
 

منبع: صبح توس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.