یک سایت اسپانیایی مهاجم ایرانی را خطرناک‌ترین بازیکن روستوف در دیدار برابر اتلتیکومادرید اعلام کرد.

وقتی آزمون تهدیدی برای اتلتیکومادرید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مارکا، دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و روستوف امشب در لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز می‌شود. 

بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه خانگی روستوف با برد یک بر صفر روخی‌بلانکو همراه بود. در آستانه برگزاری دیدار امشب، سایت اسپانیایی مارکا در مطلبی به سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه روستوف و خطری که این بازیکن برای اتلتیکومادرید دارد اشاره کرد. 

این سایت در این زمینه نوشت: «سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف یکی از بازیکنان آینده‌دار جهان است. او را به خاطر قد بلندش با زلاتان ایبراهیموویچ و به خاطر تکنیکش با لیونل مسی مقایسه می کنند. البته بازیکنان زیادی را با مسی مقایسه می کنند، اما آزمون فاصله زیادی با مهاجم آرژانتینی دارد. با این حال بازیکن خیلی خوبی است. آزمون 23 ساله، طرفدار رئال مادرید است و امشب (سه شنبه) خطری برای اتلتیکو به حساب می آید».

این سایت در ادامه آورده است:« او ملی پوش است و تحت هدایت کارلوس کی روش کار می کند.  با وجود قد بلندش بازیکن تکنیکی به حساب می آید. آزمون از روبین قازان به روستوف پیوست و نسبت به دیگر بازیکنان ایرانی در سطح بالاتری قرار دارد. او به خوبی با توپ بازی می کند و بازیکن تکنیکی است. این بازیکن فصل گذشته برای روستوف بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و در مرحله پلی‌آف برابر اندرلخت و آژاکس گل‌های مهمی را به ثمر رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.