جوزپ ماریو بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا درجدیدترین مصاحبه خود ضمن ابراز اطمینان از تمدید قرارداد با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی این باشگاه، از بازگشت پپ گواردیولا به نیوکمپ نیز استقبال کرد.

رئیس بارسلونا: مسی با اختلاف بهترین بایکن جهان است

به گزارش قدس آنلاین و بر اساس نوشته fourfourtwo، بارسا در چند ماه اخیر قرارداد بازیکنانی چون سرخیو بوسکتس، نیمار و ماسکرانو را تمدید کرده و شنیده‌ها حاکی از آن است که قرارداد بازیکنانی چون ایوان راکیتیچ، مارک آندره تراشتگن و لوئیس سوارز نیز در دست تمدید است.

با این حال، طبیعتا تمام توجهات معطوف به آینده لیونل مسی‌ست. جایی که این بازیکن از علاقه‌اش به بازگشت به تیم دوران کودکی خود درآرژانتین پرده برداشته و از طرفی غول‌های متمول انگلیسی به درآمدهای کلانی که از این فصل به جیب خواهند زد، به دنبال جذب این فوق ستاره هستند.

تمام این موارد هواداران بارسلونا را نگران آینده بهترین بازیکن تیمشان کرده است. با این حال، جوزپ ماریو بارتومئو از تمدید قرارداد با مسی طی ماه‌های آتی ابراز اطمینان کرد: تغییر باشگاه چه برای لیونل مسی چه هر بازیکن دیگری یک تصمیم شخصی‌ست. در حال حاضر، لیونل مسی با بارسلونا تا پایان جام جهانی روسیه قرارداد دارد و ما از داشتن او خیلی خوشحالیم. او با اختلاف بهترین بازیکن دنیاست. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما البته که همیشه تلاش می‌کنیم به او توضیح دهیم که در بهترین باشگاه دنیا حضور دارد و بهتر از اینجا برای زندگی پیدا نخواهد کرد. آن هم در حالی که بهترین تجربیات زندگی‌اش را اینجا و با ما به دست آورده است.

وی اضافه کرد: او تازه ۲۹ سال دارد. اما وقتی به بازی‌های او در زمین نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید یک جوان ۲۰ ساله است. لئو دو سال پیش سبک بازی خود را تغییر داد و حالا بازیکن بهتری نسبت به گذشته است. خیلی بهتر. معمولا بازیکنان با بالارفتن سن افت می کنند اما مسی هم‌چنان در حال رشد و پیشرفت است. بنابراین اینکه چه زمانی او متوقف خواهد شد را واقعا نمی دانیم! طی دو یا سه ماه آینده با مسی برای تمدید قرارداد مذاکره خواهیم کرد.

بارسلونا و مسی امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر بار دیگر رو در روی پپ گواردیولا قرار خواهند گرفت. گواردیولایی که در بازی رفت شکستی تحقیرآمیز برابر کاتالان‌ها متحمل شد و از این بازی به عنوان یک فینال برای تیمش یاد کرده است.

بارتومئو در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال بازگشت پپ به بارسلونا گفت: شما هیچ‌وقت از آینده خبر ندارید. پپ در حال کار روی یک پروژه در منچسترسیتی‌ست و می‌توانم به شما بگویم که پروژه موفقیت‌آمیزی نیز خواهد بود. او مربی شگفت‌انگیزی‌ست و امیدوارم روزی به بارسلونا بازگردد. افراد زیادی در باشگاه ما بودند که رفتند و پس از مدتی برگشتند. کسی چه می‌داند. اما در حال حاضر تمرکز او روی سیتی است و سه سال قرارداد دارد. نه؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.