قدس آنلاین - زاهدان : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت : همزمان با سراسر کشور مردم غیور و همیشه در صحنه استان بار دیگر با مشارکت حداکثری حماسه دیگر خلق خواهند کرد،

 برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان

  عباس صفدری گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان سال ۱۳۹۵ در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان ساعت ۹ سیزدهم آبان از میدان آزادی تا تقاطع خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) برگزار می شود. وی ادامه داد: این آئین در زابل از ساعت ۹ از میدان انقلاب تا چهاراره شهدا و در خاش ساعت ۹ از حسینیه صاحب الزمان(عج) تا استادیوم ورزشی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در ایرانشهر ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از میدان فرمانداری تا مسجد حضرت آل رسول(ص)، در سراوان ساعت ۹ ازمسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) تا استادیوم ورزشی و در چابهار ساعت ۹ از سه راه فردوسی تا میدانشهدای تاسوعای حسینی پیش بینی شده است. وی افزود: این آئین در نیکشهر ساعت ۸ از میدان بسیج تا دبستان امام رضا(ع)، در کنارک ساعت ۸ از میدان بسیج تا خیابان ساحلی، در زهک ساعت ۹ از میدان قدس تا مصلی الغدیر، در دلگان ساعت ۸ از میدان امام علی (ع) تا میدان امام حسین(ع)و در سرباز ساعت ۸ از ابتدای خیابان معلم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده است. صفدری تصریح کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال در میرجاوه ساعت ۹ از میدان شهدا تا فرمانداری، در هیرمند ساعت ۹ از میدان امام علی(ع) تا مزار شهدای گمنام، در سیب و سوران ساعت ۸ از میدان امام خمینی(ره) تا کانون فرهنگی، تربیتی محمد رسول (ص)، در مهرستان ساعت ۸ و ۳۰ از فرمانداری تا آموزش و پرورش، درقصرقند ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از فرماندار تا آموزش و پرورش و در ادیمی ساعت ۹ از آموزش و پرورش تا فرمانداری برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه وحدت و حضور مردم در صحنه های تاریخ ساز انقلاب را رمز پیروزی عنوان کرد و افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر پیام ایستادگی، مقاومت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.