قدس آنلاین - کرمان - مهناز شریفی: یادواره شهدای دانش آموز صبح امروز در دبیرستان هیات امنایی شهید محمد پورعلی برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در رفسنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان، سید کاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین در دبیرستان هیات امنایی شهید محمد پورعلی برگزار شد.

طالبی جانباز دفاع مقدس و مسئول ستاد شاهد آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم به بیان خاطراتی از صحنه های هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام ایزدی به قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و آن را مرهون تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری بسیجیان دانست.

وی به تهاجم دشمن علیه کشور در صحنه های گوناگون اشاره کرد و از جنگ های اقتصادی، جمعیتی و فرهنگی نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب از جنگ فرهنگی به عنوان جهاد کبیر نام بردند و دشمن دلارهای خود را برای این جنگ هزینه می کند.

ایزدی با اشاره به نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی، ماهواره و شبکه های اجتماعی، افزود: جنگ امروز در خانه ها، کوچه و محله های ماست و رهبری بر سبک زندگی اسلامی در این راستا تاکید فرموده اند.

وی دوری از گناهان و امر به معروف و نهی از منکر را یکی از راههای مقابله با این جنگ دشمن عنوان کرد و گفت: وصیت نامه شهدا را بخوانیم که بر حجاب و نماز تاکید داشتند و عاقبت بخیری در آن هاست.

لازم به ذکر است، پخش کلیپ، دکلمه و قرائت زندگینامه شهید پورعلی از دیگر برنامه ها بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.