قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: رقابت میان ۳۵ عضو نوجوان و ۳ پدر بزرگ و مادر بزرک همزمان با برگزاری مرحله ی استانی نوزدهمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی

بخش دوم مرحله ی استانی نوزدهمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی  آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، جشنواره ی قصه گویی  نوجوانان، پدربزرگها و مادبزرگها با قصه گویی ۳۵ نوجوان و ۳ پدر بزرگ و مادربزرگ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

مدیر کل کانون استان، از رقابت میان ۳۵ عضو نوجوان و ۳ پدر بزرگ و مادر بزرک همزمان با برگزاری مرحله ی استانی نوزدهمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی چهار محال و بختیاری خبر داد.

فرزاد رحیمی با بیان اینکه این قصه گویان از مراکز بن،  گندمان، فارسان، شماره ۳ شهرکرد و کیان هستند افزود: در اولین بخش این جشنواره: ۶ نوجوان و ۲ پدر بزرگ و مادر بزرگ در روز ۱۱ آبان ماه ۹۵ در مرکز فرهنگی هنری بن به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: در ۱۳ روز از آبان ماه ۹۵ نیز اعضای مراکز فرهنگی هنری فارسان، کیان و شماره سه شهرکرد در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شهرکرد قصه گویی خواهند کرد.

 رحیمی در این باره افزود بخش پایانی این جشنواره در ۱۶ آبان ماه همزمان با حضور مسوولان کشوری کانون در مرکز فرهنگی هنری گندمان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، داوران این بخش را اعظم آل معصوم مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شهرکرد، صغری عالی پور مربی فرهنگی مرکز سورشجان و بتول کریمزاده مربی آفرینشهای ادبی تشکیل می دهند.

گفتنی است، قرار است ۱۰ عضو نوجوان و یک پدر بزرگ یا مادر بزرگ در مرحله ی نهایی این جشنواره به عنوان منتخب استانی به تهران معرفی و قصه گویی شان مورد داوری جهت شرکت در مرحله ی پایانی این مسابقات  طی روزهای ۲۷ الی ۳۰ در تهران قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.