۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 470867

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش و نیروهای امنیتی عراق از صبح امروز، به شدت روز گذشته، با تروریست‌های داعش در مناطق مختلف درگیر شدند.

نجات 50 خانواده عراقی از چنگ داعش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، نیروهای الحشد الشعبی در شانزدهمین روز عملیات آزادسازی موصل، در محور غربی استان نینوی توانستند 5 روستا را از اشغال تروریست‌های داعش خارج کنند.

سازمان بدر در بیانیه‌ای با اعلام این خبر افزود: با همراهی نیروهای لشگر علی اکبر (ع) روستاهای فرفرة، إمام حمزة، أم سیجان، خبیرات، أم العظام، الصیاد و أبو حجیرة در غرب موصل آزاد شدند.

«احمد الاسدی» سخنگوی الحشد الشعبی نیز اعلام کرده است که روز گذشته (دوشنبه) 39 روستا در محور غربی از اشغال داعش خارج شده و الحشد الشعبی پیشروی بسیار خوبی داشته است.

در همین حال مرکز رسانه‌ای الحشد الشعبی نیز اعلام کرده است که این نیروها در منطقه «تل السیف» در جنوب غرب موصل 50 خانواده را از دست تروریست‌های داعش نجات دادند و به منطقه امن منتقل کردند.

این مرکز رسانه‌ای همچنین اعلام کرده است که نیروهای الحشد الشعبی پیش از انتقال این خانواده‌ها به اماکن امن خدمات اولیه غذا و دارو برای آن‌ها مهیا کردند.

اما در داخل شهر موصل نیروهای امنیتی و ارتش عراق امروز توانستند وارد خیابان مرکزی منطقه «کوکجلی» شوند و درگیری‌ها در مرکز این منطقه سنگین گزارش شده است.

روز گذشته نیروهای عراقی از سه محور وارد منطقه «کوکجلی» در ورودی جنوب شرقی موصل و در 8 کیلومتری مرکز شهر شدند و برخی نیروهای یگان مبارزه با تروریسم نیز وارد منطقه «الکرامه» شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.