قدس آنلاین- کاهانی مقدم: بر اثر انفجار یک منزل مسکونی در شهرک طرق، پیرزن 80 ساله‌ای کشته شد.

انفجار منزل مسکونی در مشهد جان پیرزن عابر را گرفت

به گزارش خبرنگار ما در این حادثه که حدود ساعت یک بعدازظهر دیروز رخ داد، منزل مسکونی 60 متری خالی از سکنه در شهرک طرق تخریب شد و زن سالخورده‌ای که از رهگذران بود، زیر آوار دیوار فروریخته این ساختمان جان سپرد.

در پی بروز این حادثه، مأموران آتش نشانی و پرسنل اورژانس 115 که ازطریق تماس تلفنی شهروندان از ماجرا باخبر شده بودند، در محل حضور یافتند که مأموران آتش نشانی ضمن ایمن سازی محل، جسم بی‌جان این زن سالخورده را از زیر خروارها خاک بیرون کشیده و در اختیار پرسنل اورژانس قرار دادند که در معاینات امدادگران اورژانس مرگ این پیرزن تأیید شد.

مأموران آتش نشانی همچنین در بررسی‌های مقدماتی خود با توجه به آثار و شواهد موجود، وقوع انفجار بر اثر نشت گاز شهری را محتمل دانستند که تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

این در حالی است که بر اثر این انفجار علاوه بر وارد آمدن خسارت به چند منزل مسکونی، دو دستگاه خودروی سواری پارک شده در محل نیز دچار خسارت شد.

ادامه این گزارش نیز حاکی است با اعلام خبر فوت پیرزن عابر در این حادثه علی اکبر احمدی‌نژاد قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز در محل حضور یافت و به همراه کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، به تحقیق پیرامون این حادثه پرداخت.

مالک خانه 60 متری کانون انفجار در این تحقیقات به قاضی احمدی نژاد گفت که در زمان وقوع انفجار در منزل نبوده و از مدتی پیش این خانه خالی از سکنه بوده است.

وی افزود: در حالی انفجار بر اثر نشت گاز شهری احتمال داده می‌شود که گاز ساختمان به علت بدهی از مدتی قبل قطع شده بود و احتمالاً توسط شرکت گاز دوباره وصل شده است.

در همین حال برخی همسایگان اظهار داشتند که روز قبل از حادثه سرنشین یک خودروی پراید، گاز این ساختمان را وصل کرده و رفته که آنها احتمال می‌دهند این فرد مأمور شرکت گاز بوده است.

با این وجود شرکت گاز، خبر وصل مجدد گاز این ساختمان توسط مأمورانش را تکذیب کرد که تحقیقات مقام قضایی در این باره ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.