۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 470918

قدس آنلاین- کاهانی مقدم: پسربچه 9 ساله‌ای که آثار متعدد کودک آزاری بر پیکر نیمه جان خود دارد، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امدادی مشهد با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

پسربچه مشهدی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جسم نیمه جان این کودک در حالی شب یکشنبه گذشته به این بیمارستان منتقل شد که بر اثر صدمات وارده به جمجمه‌اش، بیهوش بود و معاینات بعدی پزشکان و کادر درمانی بیمارستان، ضربه مغزی کودک را تأیید کرد.

در همین حال با توجه به وجود آثار متعدد سوختگی با سیگار، سیاهی و کبودی‌های وسیع در نقاط مختلف بدن این پسربچه و احتمال مرگ او بر اثر مرگ مغزی، مراتب به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع داده شد که در پی آن قاضی علی اکبر احمدی نژاد در بیمارستان حضور یافته و بدین ترتیب تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه کلید خورد.

در این تحقیقات مشخص شد که مادر 29 ساله این پسربچه حدود یک سال پیش از پدر او که معتاد کارتن خواب بوده طلاق گرفته و با مرد 32 ساله دیگری ازدواج کرده است.

ناپدری و مادر این پسربچه به مقام قضایی گفتند که او کودکی بیش فعال بوده و احتمالاً بر اثر زمین خوردن یا شیطنت‌های کودکانه‌اش دچار آسیب مغزی شده است.

آنها با رد ادعای کودک آزاری و اذیت و شکنجه فرزندشان، آثار کبودی و سیاهی‌های بدن او را نیز ناشی از همان بیش فعالی کودک عنوان کردند.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد در همین حال با توجه به وضعیت کودک و صدمات وارد شده به وی دستور بازداشت ناپدری و مادر این کودک را صادر کرد تا تحقیقات بیشتری به منظور روشن شدن واقعیت ماجرا انجام شود.

این در حالی است که پزشکان بیمارستان امدادی مشهد با توجه به نتایج آزمایشات و معاینات انجام گرفته احتمال مرگ مغزی این پسربچه را قریب الوقوع دانسته و امیدی به بازگشت دوباره این کودک به زندگی دوباره‌اش ندارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.