استودیوی «دیزنی» فیلم انیمیشن «سفیدبرفی» را با تفسیری نو از اثر «برادران گریم» با همان ترانه‌های اصلی فیلم که در سال ۱۹۳۷ ساخته شده، خلق می‌کند.

انیمیشن «سفیدبرفی» بعد از 80 سال بر می گردد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، استودیوی «دیزنی» فیلم انیمیشن «سفیدبرفی» را با تفسیری نو از اثر «برادران گریم» با همان ترانه‌های اصلی فیلم که در سال 1937 ساخته شده، خلق می‌کند.

استودیوی دیزنی، «ارین کریسیدا» فیلم‌نامه نویس «دختری در قطار» را برای نوشتن فیلم‌نامه «سفیدبرفی» به خدمت گرفته است. «بنج پاسِک» و «جاستین پل» نیز موسیقی این فیلم سینمایی انیمیشن را بر اساس ترانه‌های اصلی خلق می‌کنند.

دیزنی در حالی به ساخت مجدد سفیدبرفی روی آورده که از خلق مجدد «آلیس در سرزمین عجایب» «سیندرلا» و «کتاب جنگل»  به موفقیت دست یافته است و به این خاطر به دنبال ساخت انیمیشن‌های معروف دیگر نظیر «زشت و زیبا» «علاءالدین» «دامبو» «مولان» و «شاه‌شیر» نیز است.

«سفیدبرفی» اولین انیمیشن تولید شده توسط «دیزنی» در سال 1937 توسط برادران گریم خلق شد. به الهام از این اثر، فیلم ترسناک سفیدبرفی با بازی دایانا ریگ در 1987، «ماجرای یک ترور» با بازی سیگورنی ویور در سال 1997 و کمدی «آیینه آیینه» با بازی جولیا رابرتس در سال 2012 ساخته شد. همچنین فیلم «سفید برفی و شکارچی»  در سال 2012  با بازی «کریستن استوارت» و «چارلیز ترون» ساخته شد که به درامد 396 میلیون دلاری رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.