مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ۱۷ آبان ماه سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) را زمان اعلام فراخوان پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اعلام کرد.

سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) موعد انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، سیدجواد جعفری درباره زمان انتشار فراخوان پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، گفت: ۱۷ آبان ماه۹۵ همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) پدربزرگوار امام هشتم(ع)، فراخوان این جشنواره در سطح ملی و بین المللی به سه زبان فارسی،عربی و انگلیسی منتشر و جزییات آن در این روز در نشستی با حضور اصحاب رسانه اعلام خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، ادامه داد: فراخوان هر یک از برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) از سوی مسئولان ذی ربط در ۳۱ استان کشور و دستگاه‌های مرتبط منتشر می‌شود که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سه زبانه شمس توس مراجعه کنند، همچنین سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.

دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، http://www.shamstoos.ir/fa/home را آدرس اینترنتی سایت شمس توس به منظور اعلام فراخوان جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، اعلام کرد.

یادآور می‌شود، جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.