سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور در حالی می‌گوید که نباید به موضوع فساد پرداخته شود که مسئولان اجرایی به اتهام‌زنی به دولت قبل در مورد مفاسد پرداخته و منشأ هر فسادی را به دولت قبل منتسب می‌کنند.

روحانی پرداختن به فساد را بد می‌داند ولی دولت دائما در حال اتهام‌زنی به دولت قبل است / مرگ خوب است اما برای همسایه و برای ما خوب نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در مجلس مبنی براینکه اگر فسادی اتفاق می‌افتد نباید با پرداختن به آن فساد را بزرگتر کرد و آن را بزرگتر جلوه داد، گفت: در اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در مجلس تناقضات زیادی مشاهده می‌شد که از جمله آن همین موضوع نپرداختن به فساد بود.

وی افزود: اظهارات رئیس جمهور تداعی کننده این مسئله است که مرگ خوب است اما برای همسایه و برای ما خوب نیست. پرداختن به موضوعاتی همچون فساد خوب نیست که به اعتقاد ما هم اینگونه است و البته ما نباید اجازه دهیم این اتفاقات بیفتد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کسانی که مسئول هستند نباید اجازه دهند که فساد اتفاق بیفتد و مسئولیت‌ آنها در این باره بسیار سنگین است.

نقوی خاطرنشان کرد: این اظهارات رئیس جمهور در حالی است که همه تریبون‌های دولت از ابتدای کار دولت یازدهم اعضای دولت قبل را به فساد متهم می‌کنند و هر روز نسبتی را به آنها می‌دهند.

وی افزود: از سوی دیگر اگر در خصوص فسادی که در زمان حال اتفاق افتاده هم می‌خواهند صحبت کنند آن فساد را به دولت قبل وصل می‌کنند و می‌گویند منشأ این فساد در دولت قبل بوده و هست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: اگر پرداختن به موضوع فساد بد است چرا مسئولان دولت فعلی مقامات دولت قبل را متهم می‌کنند و اگر خوب است پس چرا آقای رئیس جمهور می‌گوید که نباید به این موضوعات پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.