حجت‌الاسلام علیزاده در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان گفت: تا زمانی که فتنه‌گران بدون عذرخواهی از مردم و نظام جولان می‌دهند باید از فتنه صحبت کرد.

تا زمانی که فتنه‌گران عذرخواهی نکردند، باید از فتنه صحبت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تشکر از مجلس شورای اسلامی مبنی بر بررسی سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به فرصت کم باقی‌مانده تا انتهای دولت یازدهم، اقدام هوشمندانه‌ای انجام داد و مانع ولنگاری در 3 وزارتخانه کشور شد.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به ادعای یکی از نمایندگان مجلس که گفته "تا چه زمانی باید از فتنه صبحت کنیم؟" گفت: پاسخ روشن است! تا زمانی که فتنه و فتنه‌گران بدون عذرخواهی از مردم و نظام جولان می‌دهند باید از فتنه صحبت کرد.

وی افزود: تنها راه تمام شدن بحث فتنه 88 در ادبیات سیاسی جامعه پذیرش ظلمی است که در فتنه 88 به نظام و مردم روا داشته شد. متأسفانه برخی اصحاب فتنه قائل به فتنه بودن حرکت مرموزی که در سال 88 انجام  و از خارج از کشور اداره می‌شد، نیستند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه انتظار می‌رفت سران فتنه از مواضع خود عقب‌نشینی کنند، تأکید کرد: انتظار می‌رفت سران فتنه چه به صورت فردی و گروهی از مواضع و حرکات خود در سال 88 تبری می‌جستند و به جای کوبیدن بر طبل دوقطبی به تحکیم وحدت ملی کمک و به خاطر اقدامات دشمن شادکن خود از مردم عذرخواهی می‌کردند.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به مصاحبه مصطفی تاج‌زاده از محکومان امنیتی فتنه 88 با یک نشریه اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در زمانی که خانواده‌های ما داغدار شهدای مدافع حرم هستند و رهبر معظم انقلاب در ملاقات با خانواده‌های آنها، مقام این شهیدان را تکریم می‌کند، آقای تاج‌زاده بدون درک شرایط منطقه مبنی بر اینکه آمریکا و اسرائیل با تولید داعش آتش جنگ را در منطقه افروخته‌اند تا اسرائیل در امنیت به سر ببرد، مدافعان حرم و سیاستهای نظام را تخطئه می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    و البته خائنين به اعتماد ملي
  • زارعی ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    1 0
    انسانیت چیز بدی نیست شما که خودتان را با علی مقایسه میکنید مانند علی گذشت داشته باشید