مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به مانند دیگر اعضای این تیم معتقد است صعود شاگردان کی‌روش به جام جهانی ۲۰۱۸ قطعی نیست.

رضاییان: چه کسی گفته تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، رامین رضاییان پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و امیدوار هستیم سوریه را شکست داده و همچنان صدرنشین گروه‌مان بمانیم. از رسانه‌ها و مردم می‌خواهیم به حمایت خود از تیم ملی ادامه بدهند. اگر این حمایت‌ها نبود، امروز صدرنشین گروه‌مان نبودیم. امیدوارم وضعیت تیم ملی بهتر شده و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل گینه افزود: مهم این است که بازی دوستانه انجام بدهیم. پیش از این بازی تدارکاتی هماهنگ شده بود تا تیم ملی به وضعیت آرمانی برسد. امیدوارم ملی‌پوشان همین‌طور همدل باشند تا به جام جهانی صعود کنیم. هدف از بازی‌های تدارکاتی این است که بازیکنان محک خورده و بازی کنند.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به طرح این موضوع که برخی اعتقاد دارند تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است، گفت: اصلاً این‌طور نیست. چه کسی گفته به جام جهانی صعود کرده‌ایم؟! اگر غرور سراغ بازیکنان بیاید که نمی‌آید، به مشکل خواهیم خورد. ما با غرور به زمین نمی‌رویم و قطعاً سوریه را دست‌کم نمی‌گیریم. مطمئناً هدف‌مان ارائه بازی خوب مقابل سوریه است. درست است که سوریه میزبان بازی خواهد بود، اما مسابقه در مالزی برگزار می‌شود و می‌خواهیم با کمک شما رسانه‌ها در این دیدار هم پیروز از زمین خارج شویم.

رضاییان در مورد امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار گرفته است، تصریح کرد: من در مورد این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم. من سرباز تیم ملی هستم. اگر امکانات نباشد ما بازیکن تیم ملی هستیم و باید مانند سرباز در خدمت تیم ملی باشیم. ما تیم ملی خوبی داریم. همین تیمی که در صدر جدول قرار گرفته، آرزوی خیلی از تیم‌های دیگر است که چنین تیم ملی داشته باشند. امیدوارم شرایط ما بهتر از این شده و بتوانیم راحت‌تر به جام جهانی صعود کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.