قدس آنلاین - کرمان - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان از نگهداری یک هزار و ۴۰۰ فرزند بی‌سرپرست و بدسرپرست در خانه‌های کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی در کرمان خبرداد.

نگهداری ۱۴۰۰ فرزند بی‌سرپرست و بدسرپرست در خانه‌های کودکان و نوجوانان کرمان

قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی بهزیستی ، عباس بلندی در نشست فرهنگی مدیران خانه‌های کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی استان کرمان که با حضور مدیران و مربیان این خانه‌ها در محل اداره کل برگزار شد؛ از وجود ۵۷ خانه کودک و نوجوان خبرداد و اظهار داشت: حدود یک هزار و ۴۰۰ فرزند در این مراکز نگهداری می‌شود.

 وی از رتبه نخست ارزیابی‌های خانه‌های کودکان و نوجوانان استان در سطح کشور خبرداد و گفت: خانه‌های کودکان و نوجوانان تحت نظارت بهزیستی امکانات رفاهی خوبی را برای این افراد فراهم کرده است اما در کنار این امر باید برنامه‌های فرهنگی طراحی و اجرایی شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان با اشاره به ۱۴ آبان که به عنوان روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است تصریح کرد: در خانه‌ها باید فرزندان از شرایط و امکانات فرهنگی برای بروز استعدادها و توانمندی‌هایشان بهره‌مند شوند.

بلندی با اشاره به برگزاری چهار نشست منطقه‌ای در موضوع خانه‌های کودک و نوجوان گفت: این نشست‌ها با هدف ارتفا سطح تربیتی و پرورشی فرزندان و بیان نقطه نظرات مدیران و مسئول‌های فنی این خانه‌ها برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این نشست فرهنگی را بررسی روش‌های ارتقا فرهنگی هنری فرزندان عنوان کرد و گفت: بیان نظرات وپیشنهادات مربیان و مدیران خانه‌ها که دارای تجربیات زیادی هستند می‌تواند تدوین برنامه‌های فرهنگی  متناسب نیاز فرزندان را به دنبال داشته باشد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.