۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 471443

دیدارآیت الله جعفری با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت

آیت الله جعفری:مردم خوب هستند و اگر بدانند دولت گرفتار مشکلی است قبول می کنند

قدس آنلاین - کرمان - آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با وی افزود: بهترین راه برای جلب نظر مردم صداقت به خرج دادن است اگر خلاف واقع گفتیم مردم متوجه می شوند.

دیدارآیت الله جعفری با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت

آیت الله جعفری بیان کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده از عمر دولت شفاف سازی کنید و مسائل را بدون اغراق و با واقعیت به مردم بگویید، مردم باید بدانند چه کارهایی انجام شده و چه برنامه هایی را پیش رو داریم.

وی گفت: دولت یازدهم در برخی ابعاد موفق بوده برای مثال توانسته با تورم مبارزه و آن را مهار کند اما ظاهرا مسئله رکود طبق نظر برخی از مسئولان و صاحبان جراید به قوت خود باقی است. نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه برخی روزنامه ها خیلی بی انصاف هستند تصریح کرد: یکی از روزنامه ها در مورد دولت طوری سخن گفته بود که انگار هیچ نقطه مثبتی در عملکرد دولت نیست تنها روزنامه ای که منصفانه رصد می کند روزنامه جمهوری و اطلاعات است.

وی گفت: رئیس جمهوری و هیات دولت نمی توانند معجزه کنند، امکانات کم و مشکلات زیاد است لذا باید مشکلات را به مردم انعکاس داد، مردم خوب هستند و اگر بدانند دولت گرفتار مشکلی است قبول می کنند.

آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه دولت به طور نسبی موفق بوده است افزود: مردم خوب هستند، جز عده ای که به هیچ صراطی مستقیم نیستند، برخی لحن هجمه و تخریب دارند نه انتقاد و این را ما می فهمیم اما ممکن است عوام متوجه نشوند.

وی اظهار کرد: دولتمردان در هر دوره ای بهترین تلاش را برای بهبود اوضاع داشته و دارند و باید حرمت مسئولان را حفظ کنیم. وی گفت: ما با فرهنگ سازی توانستیم انقلاب کنیم و کار بزرگی انجام شده که یادمان رفته است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: مسئولان در مقاطع مختلف باید دفاع معقول و مشروع از عملکرد خود داشته باشند.

آیت الله جعفری با اشاره به این که گروه های سیاسی مشغول برنامه ریزی برای انتخابات آینده هستند افزود: برخی در مورد عملکرد دولت غیرمنصفانه اظهار نظر می کنند اما آنهایی که باید بفهمند می فهمند.

وی گفت: تغییراتی نیز در کابینه دولت یازدهم به وجود آمد و مسئولان در استان کرمان نیز خوب عمل کرده اند بخصوص استاندار دارای ابتکاراتی هستند و تا آنجا که میسر و ممکن بوده عمل کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: نباید توقعات مردم را بالا ببریم اما برخی جراید این کار را می کنند، در سخنرانی و نوشته ها باید مراقبت کنیم زیرا اندک غفلتی جامعه را دچار و گرفتار تنش می کند.

وی اظهار کرد: آنچه که فعلا در کشور مشکل و البته ناراحت کننده است معضل آب است که نمی دانم دولت و مسئولان با چه تدبیری می توانند این مشکل را رفع کنند.

آیت الله جعفری گفت: استاندار در کرمان در این بخش درایت هایی داشته است و اگر به ثمر بنشیند بسیاری از مشکلات را برطرف می کند. وی ادامه داد: همه چیز به فرهنگ بر می گردد و مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در آب هم باید فرهنگ سازی شود و فرهنگ سازی در موارد مختلف بیشتر به روحانیت مربوط می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.