حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به تعز ۳ شهید و ۹ زخمی بر جا گذاشت.

تازه‌ترین حملات عربستان به یمن + ۳ شهید و ۹ زخمی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز پنجشنبه در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به نیروگاه آب شیرین‌کن بخش المخا در استان تعز در غرب یمن، 3 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 9 نفر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو بار بخش الصلو در تعز را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین منطقه مصاحف در بخش باقم در صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات عربستان، پایگاه نظامی الکُرَس در جیزان در جنوب عربستان را گلوله‌باران کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه رقابه الهَمَر در نجران را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن را برای پیشروی به سمت دو منطقه الحََول و المَدفُون در بخش نِهم واقع در شرق صنعا دفع کردند.

یک منبع نظامی یمنی از تلاشهای مستمر مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری یمن برای پیشروی به سمت وادی ربیعه در بخش صِراوح در غرب مأرب خبر داد.

استان الجوف نیز صحنه درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی است.

یک منبع نظامی گفت که شماری از مزدوران منصور هادی در پی حمله توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پادگان السَلّان در استان الجوف کشته و زخمی شدند.

همچنین شماری از مزدوران منصور هادی نیز در پی حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به خودروی آنها در منطقه الوَقز در بخش المَصلوب در شمال الجوف کشته و زخمی شدند.

از شنبه یکم آبان ماه جاری، در پی پایان یافتن آتش‌بس هفتاد و دو ساعته، عربستان سعودی حملات خود به مناطق مختلف یمن را تشدید کرده است و طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته دست‌کم 100 شهروند یمنی در پی این حملات به شهادت رسیده و دهها تن نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت یمن در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که شمار قربانیان تجاوز عربستان به این کشور به بیش از 27هزار شهید و زخمی رسیده است.

ادامه حملات عربستان به مناطق مسکونی یمن در حالی است که به‌دلیل سنگ‌اندازی این کشور، تمام طرح‌های حل بحران یمن با شکست مواجه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.