مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی گفت: به رغم آن که ایران در کانون تحولات منطقه‌ای قرار دارد، ولی امنیت ایران در جهان نمونه و الگوست.

داعش حتی نتوانست یک ترقه در ایران منفجر کند / ایران در امنیت؛ الگو و الهام‌بخش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، سردار رمضان شریف روز پنجشنبه در اجتماع عاشورائیان استکبارستیز و راهپیمایان 13 آبان شهرکرد افزود: داعش برغم آن همه خرابکاری در کشورها حتی نتوانست یک ترقه در ایران منفجر کند.

وی گفت: داعش درحالی در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام داد که به برکت اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی ایران، گروه تروریستی داعش موفق به خرابکاری در ایران نشد.

شریف افزود: داعش به عنوان دست پرورده آمریکا، توانست امنیت اروپا را به هم بزند و فرانسوی ها گمان می کردند پس از جنگ جهانی دوم کسی نمی تواند، امنیت آنها را برهم بزند، اما داعش این کار را کرد.

به گفته وی، همین تهدیدات را داعش علیه ایران انجام داد، اما به لطف اراده و هوشمندی نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و مردم، داعش حتی نتوانست یک ترقه در کشور منفجر کند تا از آن بهره تبلیغاتی بکند. 
شریف تصریح کرد: مسئولان قدر این امنیت و حضور در صحنه مردم را بدانند، چرا که هیچ جا در جهان به مانند ایران نیست که مسئولانش در کمال آرامش بتوانند خدمت کنند.

به گفته وی، این امنیت و استقلال ایران مرهون رابطه مستحکم امت با رهبر خویش است و باید آن را قدر دانست.

شریف بیان کرد: ایران در ایجاد امنیت پایدار یک الگو برای سایر کشورهاست و امید است در اقتصاد نیز به عنوان یک الگو مطرح شود.

به گفته وی، همه دولت هایی که در کشور روی کار آمده اند خودشان می دانند که اگر نبود حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری، قادر به انجام همین خدمات هم نبودند.

شریف یادآور شد: جهت اصلی دشمن به سمت ایجاد تفرقه و دو قطبی کردن کاذب بین مردم و مسئولان، مردم و نهادهای مختلف کشور است تا بتواند به اهداف خود برسند.

این مسئول سپاه پاسداران گفت: دشمن باید بداند ملت ایران با فرهنگ قرانی و اهل بیت (ع) و فرهنگ پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است.

شریف اظهار کرد: مردم هر کسی را که قصد خدمت به انقلاب اسلامی دارد، حمایت می کنند و همه باید بدانند این حمایت مردم محصول پیروی عملی از فرامین مقام معظم رهبری است. 

شریف یادآور شد: جوانان و فرزندان انقلاب اسلامی ایثارگرانه با دست خالی در طول 38 سال گذشته در برابر استکبار ایستادند. 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیزدهم آبانماه را یادآور استکبارستیزی جوانان دانست و گفت: امام راحل با گفتمان انقلابی خویش گفتمان های کمونیست و لیبرال دموکراسی را به چالش کشیدند.

شریف یادآور شد: گفتمان کمونیست به زباله دان تاریخ پیوست و گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکا نیز با مناظره ای که 2 نامزد رئیس جمهوری آمریکا برگزار کردند، نشان دادند که در حال نابودی است.

وی گفت: مناظره 2 نامزد رئیس جمهوری آمریکا که باعث فروپاشی اخلاق، مدنیت و دموکراسی شده است.

شریف افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از گفتمان قرآنی پیامبر و اهل بیت (ع) است؛ روز به روز در جهان مستحکم تر و محکم تر می شود و هر روز که خورشید طلوع می کند این گفتمان در جهان بیشتر طنین انداز می شود.

به گفته وی، آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می زند؟ درحالی تاریخ سراسر از استعمار آمریکا پر از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.