۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
کد خبر: 471656

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در جلسه روز گذشته وزارت ارشاد در جلسه معاونین با وزیر ارشاد حاضر شد.

تغییرات در راه وزارتخانه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، روز گذشته سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با حجت الاسلام سید حسن خمینی در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه حاضر شد.

در این جلسه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی حضور داشت. این در شرایطی است که دیگر مدیران موسسات و مدیران کل وزارت ارشاد در این جلسه نبودند و به خواست وزیر ارشاد، تابش به این جلسه آمده بود.

با توجه به تغییراتی که در وزارت ارشاد شاهد خواهیم بود، گویا علیرضا تابش که هم اینک «مدیرعاملی فارابی» را عهده‌دار است، برای ریاست سازمان سینمایی نسبت به دیگر گزینه ها مطرح تر است و وزیر با توجه به تلاش های محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و نایب رئیس کمیسیون امید مجلس شورای اسلامی برای اخذ رای اعتماد، ظاهرا او را گزینه مناسبی برای پست ریاست سازمان سینمایی می‌داند.

این نکته حایز اهمیت است که تابش تجربه ای در حوزه سینما ندارد این در حالی است که ما مدیران کارآزموده ای در این حوزه داریم که می توانند موفق عمل کنند. مدیرانی که سالها در حوزه فرهنگ فعال بوده و این حوزه را به خوبی می شناسند . از این مدیران متاسفانه در دوره حجت اله ایوبی استفاده نشد و کم کم سینماگران از وعده های رئیس سازمان سینمایی خسته و دلزده شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.