نماینده ولی فقیه در استان البرز با ابراز تاسف از دفاع از سران فتنه در جسله احزاب استانداری البرز، گفت: برای آخرین بار هشدار می‌دهم، از نجابت امت حزب‌الله سوء استفاده نکرده و کاری نکنید که دنیای شما را بر سرتان خراب کنیم.

هشدار امام جمعه کرج در جلسه‌ای درباره حمایت از فتنه‌گران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، نماز سیاسی ـ عبادی جمعه این شهرستان ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردمی به امامت آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی برگزار شد.

خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: باید از مردم با بصیرت ایران اسلامی به ویژه در استان البرز به دلیل حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: خوشبختانه امسال اتحادیه دانش‌آموزی استان البرز ورود خوبی به مراسم سیزدهم آبان داشته و شاهد حضور پررنگ‌تر دانش‌آموزان بسیجی در این مراسم بودیم.

امام جمعه کرج اضافه کرد: پیام مردم در این راهپیمایی این بود که هر جایی که آمریکایی‌ها نباشند،‌ آنجا امنیت و آسایش وجود دارد.

حسینی‌همدانی بیان کرد: دانش‌آموزان باید به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در مطالعه اسناد کشف‌ شده در لانه جاسوسی دقت کرده و با مطالعه این اسناد، بیش از گذشته نسبت به استکبار جهانی و به ویژه سران کاخ سفید آشنا شوند.

وی اضافه کرد: مردم ما خوب می‌دانند که سازش با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها روحیه انقلابی مدیران می‌تواند حلال مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: متأسفانه عده‌ای به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به ارزش‌ها، اصول و باورها داشته و تنها راه‌حل مشکلات را سازش با آمریکا توصیف می‌کنند که مردم ما در روز سیزدهم آبان با شعار «مرگ بر آمریکا»، پاسخ آنها را دادند.

حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات جلسه نشست فصلی احزاب در استانداری البرز که یکی از افراد اقدام به نام بردن و دفاع از سران فتنه کرده و بقیه برای وی سوت و کف زدند، تبیین کرد: امروز نیاز به عمارهایی داریم که صریح وارد میدان شده و از اصول‌ها و ارزش‌ها دفاع کنند.

وی افزود:‌ هر مسلمانی وظیفه دارد که عمارگونه وارد میدان شده و اجازه ندهد که اصول و ارزش‌های ما زیرسؤال برود.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه عده‌ای آگاهانه به میدان آمده و به دنبال تضعیف و تحریف آرمان‌های انقلابی ملت ایران هستند، تشریح کرد: در این کشور روزی عده‌ای دست به فتنه زدند و کشور را تا مرز سقوط پیش بردند.

حسینی‌همدانی تاکید کرد: چرا عده‌ای خود را به ندیدن و نشنیدن می‌زنند، چرا باید در مراکز دولتی نام سران فتنه را برده و مانند یزیدیان در ماه صفر کف و سوت بکشند.

وی افزود: چرا کسی از مسؤولان استانداری البرز در جلسه وقتی نام سران فتنه را آوردند، از این کار جلوگیری نکردند، چرا اجازه دادند یک جلسه دولتی تبدیل به دفاع از سران فتنه شود.

امام جمعه کرج تأکید کرد: مردم از استاندار البرز می‌خواهند که ابتدا موضع خود را درباره فتنه روشن کرده و سپس تکلیف مسؤولی که در جلسه بوده و تأیید و تمسخر کرده را روشن کند. تکلیف این مسؤول باید هرچه سریع‌تر روشن شود.

حسینی‌همدانی افزود: برای آخرین بار هشدار می‌دهم و این سخن مرا فتنه‌گران و فتنه دوستان و حامیان فتنه استان البرز بشنوند و برای آخرین بار می‌گویم که امت حزب‌الله به شما اجازه جولان نخواهد داد و دنیای شما را سرتان خراب می‌کند، چراکه امت حزب‌الله بیدار است و از نجابت آن سواستفاده نکنید.

وی در پایان گفت: مسئولان امنیتی و اطلاعاتی نیز نباید اجازه دهند که عده‌ای اینگونه احساسات مردم را تحریک کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.