نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها غیرقابل اعتماد هستند و همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ما بوده اند.

آمریکایی ها در پی ضربه زدن کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، سید مهدی مقدسی افزود :در نمامی سال های پس از پیروزی انقلاب ذفتار آمریکا با ایران صادقانه نبوده است.
وی ادامه داد :حتی در موضوع برجام نیز با توجه به حسن نیت و صداقت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انجام تعهدات، هنوز رفتار با صداقتی از آمریکا مشاهده نشده و سعی کرده اند تا با فریب و نیرنگ به منافع کشور ما آسیب وارد کنند.
مقدسی در ادامه افزود : سیزده آبان، بزرگداشت حقانیت و روز مبارزه با استکبار است که با فریاد ملت ایران مبنی بر ایستادگی مقابل ظلم و ستم و دفاع از مظلوم و حق به گوش جهانیان رسانیده می شود.
نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بی اعتمادی به آمریکا عنوان کرد: یوم الله سیزده آبان که یاد آور تلاش ها و مجاهدت های نوجوانان و جوانان شهیدی می باشد که چه در قبل از انقلاب و چه در جنگ تحمیلی از کیان ایران اسلامی و آرمانهای انقلاب شکوهمند و امام راحل دفاع کردند و جان شیرین خودشان را در این راه نثار کردند. 
مقدسی گفت : این روز مبارزات بر حق حضرت امام خمینی (ره ) را یادآوری می کند و تسخیر خانه جاسوسی آمریکا نشان داد که آمریکایی ها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ گاه با ما صادق نبودند و لانه جاسوسی مرکزی برای توطئه علیه مردم بود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.