مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در ایران همیشه اتفاقاتی برای ما رخ داده و هیچ چیزی ساده به دست نیامده است.

دستیار کی‌روش: در ایران هیچ چیزی را ساده به دست نیاورده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، اوسیانو کروز پس از برگزاری تمرین امروز (شنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اردویی که در حال برگزاری است، کاملاً رضایت داریم و تمرینات خوب داشته‌ایم. بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند و باید باز هم عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیریم و ارزیابی کنیم تا ببینیم کدام بازیکنان می‌توانند ما را در مالزی همراهی کنند.

وی درباره محرومیت سردار آزمون، احسان حاج‌صفی و جواد نکونام در بازی با سوریه گفت: به شخصه فکر می‌کنم به این محرومیت‌ها باید به شکل یک رقابت دیگر نگاه کنیم. در ایران همیشه این اتفاقات برای ما رخ داده و هیچ چیزی ساده به دست نیامده است. ما همیشه جنگیده‌ایم و اکنون هم باید برویم تا نتیجه بگیریم. به دلیل این چالش جدید باید با تلاش بیشتر و جنگجویانه به مصاف سوریه برویم تا نتیجه گرفته و پاسخ محکمی به این محرومیت‌ها بدهیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی دوستانه این تیم برابر گینه پاپوا که تیمی گمنام است، خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که باید به آن توجه کنیم، این است که بازیکنان ما هر چند دقیقه و هر چقدر زمان بیشتری پیدا کنند تا تجربه بین‌المللی کسب کنند، برای آنها خوب است. مقصر فوت پادشاه تایلند ما نبودیم که بازی با تیم ملی این کشور لغو شد و حالا باید همه تمرکزمان را بگذاریم تا در این بازی دوستانه بازیکنان تیم ملی تجربه کسب کنند.

اوسیانو کروز با اشاره به وضعیت تیم ملی و ملی‌پوشان در اردویی که برگزار شد و اینکه با این شرایط چه وضعیتی مقابل سوریه خواهیم داشت، گفت: بازی بسیار دشواری را مقابل سوریه پیش‌رو داریم و مطمئناً شانسی نبوده که آنها مقابل کره‌جنوبی به تساوی دست یافتند. سوری‌ها تیم خوبی دارند و ما بازی‌های آنها را دیده‌ایم. آنها چین را شکست داده‌اند و گلی که از ازبکستان خورده‌اند، گلی مردود بود و آن بازی هم باید مساوی می‌شد. سوریه در بازی با قطر هم گلی خورد که از روی نقطه پنالتی بود. ما باید بازی با این سوریه را جدی بگیریم. اصلاً بازی ساده‌ای مقابل سوریه نداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.