قدس آنلاین - یزد : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع نمایندگان احزاب و تشکل ها و فعالان سیاسی استان از تشکیل خانۀ احزاب در یزد در آینده ای نزدیک خبر داد

خانۀ احزاب در یزد تشکیل می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدعلی طالبی با بیان اینکه مدیران ارشد استان توجه ویژه ای به فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی در استان دارند، گفت: خوشبختانه فضای سیاسی خوبی در استان حاکم است و یزد یک استان سیاسی به شمار می رود.
وی افزود: مجموعۀ احزاب و تشکل های سیاسی در استان فعالیت های خوبی در حوزه های گوناگون و به ویژه در انتخابات داشته اند و برای تقوت و انسجام بیشتر احزاب سیاسی استان به زودی خانۀ احزاب در استان یزد راه اندازی می شود.
طالبی اظهارداشت :  تشکیل خانۀ احزاب در استان موجب می شود شاهد رشد فعالیت های خوب و حضور سلیقه های گوناگون در احزاب و تشکل های سیاسی استان باشیم.

معاون استاندار تصریح کرد : در سه سال گذشته و در مقاطع گوناگون نشست های هم اندیشی خوبی با نمایندگان احزاب، تشکل ها و قعالان سیاسی استان برگزار شده و از نظرات این عزیزان در تصمیم گیری های استان استفاده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: انتخابات دوازدهمین دورۀ رئیس جمهوری و پنجمین دورۀ شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد تجلّی حضور بسیار خوب، شکوهمند و سازماندهی شدۀ احزاب و تشکل های سیاسی باشد و فعالان سیاسی استان ظرفیت مناسبی را در این زمینه به وجود آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.