۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 472022

مراسم تشییع و تدفین مرحوم منصور پورحیدری روز یکشنبه با سخنرانی وزیر ورزش و برخی چهره‌های مطرح فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

جزئیات مراسم تشییع و تدفین منصور پورحیدری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، منصور پورحیدری بازیکن، سرمربی و پیشکسوت باشگاه استقلال صبح روز جمعه ۱۴ آبان ماه پس از تحمل یک دوره بیماری سخت در سن ۷۱ سالگی چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت. قرار است مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم روز یکشنبه برگزار شود.

سید محمد کاظم اولیایی مسئول ستاد بزرگداشت مراسم مرحوم منصور پورحیدری در خصوص جزئیات مراسم تشیع و تدفین پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: آغاز مراسم از ساعت ۹ صبح و در ورزشگاه آزادی خواهد بود و ساعت ۱۰:۳۰ حرکت به سمت آرامگاه ابدی این بزرگمرد در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) خواهد بود.

وی در خصوص جزئیات برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: بعد از آن‌که پیکر مرحوم پورحیدری روی دوش اهالی فوتبال دور ورزشگاه آزادی را زد، نماز میت بر پیکر ایشان خوانده می‌شود. سپس مراسم خاص همراه با سخنرانی مسئولان ورزش کشورمان را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادامه داد: آقای سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان به همراه مهندس تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دکتر آقا محمدی رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال از جمله افرادی هستند که قطعا در این مراسم سخرانی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین حتما دو تن از پیشکسوتان باشگاه استقلال که با خود پورحیدری همبازی بودند نیز سخنانی را ایراد خواهند داشت. ضمن اینکه حتما دو تن از شاگردان ایشان در تیم ملی که از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده و خودشان نیز از اسطوره های فوتبال ایران هستند در این مراسم سخنرانی می‌کنند.  یک نفر از اعضای خانواده ایشان هم قطعاً در بین سخرانان خواهند بود.

اولیایی که مسئولیت ستاد بزرگداشت مرحوم پورحیدری را نیز بر عهده دارد در خاتمه نیز گفت: در زمان بیماری منصورخان خیلی‌ها برای او زحمت کشیدند که جا دارد از همه این عزیزان نهایت تشکر را داشته باشیم. از جمله پرسنل زحمتکش و خدوم بیمارستان ایرانمهر و خانواده بزرگوار زنده یاد پورحیدری. همچنین به نیابت از خانواده ایشان از همه دوستان و عزیزانی که در این مدت از اسوه اخلاق مداری در ورزش عیادت کردند نیز نهایت تشکر را دارم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.