۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: 472145

 در حالی که فقط چند روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، گفته می شود همسر «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در گذشته، قوانین مهاجرت در این کشور را نقض کرده است.

همسر ترامپ به قانون شکنی متهم شد!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، «ملانیا ترامپ» چند هفته قبل از این که به طور رسمی اجازه کار در آمریکا را داشته باشد 10 فعالیت مربوط به «مدلینگ» در این کشور انجام داده است و 20 هزار و 56 دلار درآمد داشته است.

گزارشها درباره نقض قانون مهاجرت در آمریکا از سوی همسر نامزد جمهوری خواهان فقط چند روز مانده تا انتخابات آمریکا منتشر شده است. دونالد ترامپ در رقابت های انتخاباتی برای راهیابی به کاخ سفید، مواضع سختگیرانه ای را علیه قوانین مهاجرت و ناقضان آن اتخاذ کرده است.

ترامپ گفته است باید از سیستمی که قانونی بودن فعالیت کارگران در آمریکا را بررسی می کند، به صورت گسترده تری استفاده شود.
این سیستم نخست در سال 1997 ایجاد شد تا مانع اشتغال غیرقانونی مهاجران خارجی در آمریکا شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، ملانیا ترامپ در مارس 2001 گریت کارت دریافت کرده است و در سال 2006 شهروند آمریکا شد. وی همواره ادعا کرده که هرگز قوانین مهاجرت در آمریکا را نقض نکرده و با استفاده از چنین استدلالی از مواضع مهاجرتی همسرش دفاع کرده است.

بر اساس اسنادی که به رویت خبرگزاری آسوشیتدپرس رسیده است، ملانیا ترامپ بین 10 سپتامبر تا 15 اکتبر 2001 اجازه داشت بدون دریافت دستمزد شغلی برای خود بیابد.

ملانیا ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی آمریکا تلاش کرده از همسرش در اتهاماتی که علیه وی در رابطه به تعرض به زنان مطرح شده است، دفاع کند.

وی پیشتر در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان مدعی شد که شوهرش یک جنتلمن واقعی، ومردی مهربان است که برای خانم ها احترام خاصی قائل است.

انتخابات آمریکا برای گزینش چهل و پنجمین رئیس جمهوری صبح روز 18 آبان ماه با حضور 120 میلیون رای دهنده واجد شرایط برگزار خواهد شد.

ادعاهای ترامپ درباره تقلب در انتخابات در کنار انتشار ویدئوهایی درباره تعرض به زنان و مواضع قبلی اش درباره اخراج مهاجران خارجی و غیره، شانس پیروزی این نامزد جمهوری خواهان را در انتخابات کاهش داده است.

از سوی دیگر، انتشار ایمیل های رئیس سابق ستاد انتخابات کلینتون و نیز افشاگری های قبلی تارنمای ویکی لیکس درباره ایمیل های محرمانه نامزد دمکرات ها در دوران تصدی اش در وزارت خارجه و استفاده از سرور شخصی اش برای انجام مکاتبات دولتی، نامزد دمکرات ها را با چالش های فراوانی مواجه کرده است.

در حالی که اکثر نظرسنجی ها فاصله ارای بین «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات ها و ترامپ را اندک می داننند شبکه تلویزیونی سی ان ان در تازه ترین گزارش خود فاصله این دو نامزد را با اختلاف زیاد به نفع کلینتون اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.