قدس آنلاین- یزد : مسئول کتابخانه امام علی(ع)‌یزد به همت کتابداران بخش نابینایان کتابخانه امام علی(ع) یزد فایل صوتی کتاب «به سوی فهم قرآن» در یزد تولید شد.

فایل صوتی کتاب «به سوی فهم قرآن» در بخش نابینایان کتابخانه امام علی(ع) یزد تولید شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، غلامرضا ابراهیمی، با اعلام این خبر افزود: کتاب «به سوی فهم قرآن» است که به کوشش دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت وزارات فرهنگ وارشاد اسلامی و توسط مصطفی عباسی‌مقدم و محمدعلی خسروی تهیه و تنظیم شده است، منبعی برای متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد است که در 4 بخش اصلی «ضرورت فهم قرآن»، «ویژگی‌های قرآن»، «مراحل پنجگانه انس با قرآن» و «سیمای سوره صف» تدوین شده است.

وی تصریح کرد: کتابداران بخش نابینایان کتابخانه امام علی(ع) به منظور فراهم شدن امکان حضور و شرکت اعضای روشندل کتابخانه در این مسابقه قرآنی، فایل صوتی این کتاب  را تهیه کرده‌اند که از طریق پایگاه معاونت قرآن وعترت به آدرس http://www.qia.ir قابل دسترسی است.

گفتنی است، نام‌نویسی در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت  ارشاد از 20 شهریورماه از طریق سایت معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده و زمان برگزاری این آزمون نیز بیستم آبان‌ماه 95 اعلام شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.