نایب رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: مردم احساس می‌کنند وعده‌های دولت هنوز عملی نشده است.

مردم احساس می‌کنند وعده‌های دولت عملی نشده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاریها درباره اختلافات اخیر بین شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: در هر صورت اختلاف‌نظر و عقیده وجود دارد و ما باید نظرات افراد را محترم بشماریم و همین اختلاف‌نظرها باعث رشد و بالندگی می‌شود.

وی افزود: انتقاداتی به سازوکار شورای سیاستگذاری وارد بود که به نظر من جای رسیدگی داشت و دوستان ما هم به این نقطه نظرات توجه کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اکثر احزاب اصلاح‌طلب اجماع حداکثری بر وحدت دارند، گفت: ممکن است هنوز نقدهایی وجود داشته باشد که به جا و نابجا باید آنها را محترم شمرد.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: جبهه اصلاحات در انتخابات سال آینده با توجه به درسهایی که در دو انتخابات قبل آموختند تلاش می‌کنند با برنامه‌تر ظاهر شوند. عملکردهای ما باید اقنایی باشد و اگر در بخشهایی ضعف دارد، باید برای مردم تبیین شود.

تابش با بیان اینکه مردم احساس می‌کنند وعده‌های دولت هنوز عملی نشده، گفت: این برداشت اگر با توضیحات دولت همراه باشد، می‌تواند حمایت بیشتری همراه داشته باشد. دولت در عرصه اطلاع‌رسانی باید بهتر عمل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.