مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت که هیچ اختلافی بین او و کارلوس کی‌روش وجود ندارد.

ساکت: اختلافی بین من و کی‌روش نیست/ ما با قلب‌های‌مان حامی تیم ملی هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اظهار داشت: فوتبال ساحلی علی‌رغم اینکه سال‌های زیادی از حضورش در فوتبال کشور نمی‌گذرد، اما به خاطر سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها و استعداد داخلی،‌ شاهد یک نسل خوب و شایسته هستیم که به خوبی کارش را با موفقیت طی می‌کند.

وی در ادامه افزود: برای پیشرفت در فوتبال ساحلی، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفت و در کنار سرمایه‌گذاری و علاقه به این بخش، کلاس‌های آموزشی و استفاده از توانمندی‌های داخلی به علاوه تجربیات بعضاً خارجی به نقطه‌ای رسیدیم که امروز ایران خوشبختانه در زمینه فوتبال ساحلی طلایه‌دار شده است. این نکته قابل تأمل است و باید به آن بیشتر توجه کرد.

ساکت همچنین خاطر نشان کرد: باید در این بخش باز هم سرمایه‌گذاری به خصوص در زیرساخت‌های‌مان داشته باشیم، چون در این بخش دچار کمبود هستیم، به خصوص در استان‌های ساحلی کشورمان که توانایی بالقوه‌ای در زمینه فوتبال ساحلی دارند و می‌توانند استعدادهای زیادی را به تیم ملی معرفی کرده و به ما در ارتقای فوتبال ساحلی کمک کنند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی همچنین تصریح کرد: باید نیروهای بالقوه در فوتبال ساحلی را در کنار هم، به نیروی بالفعل تبدیل کنیم. با این حال من به بچه‌های فوتبال ساحلی دست‌مریزاد می‌گویم، چون موفقیت‌های زیادی را به‌دست آوردند. از سوی دیگر، آقای تاج نیز اقامتی دو سه روزه در کنار ملی‌پوشان داشت که این موضوع نشان‌دهنده توجه و نگاه ویژه فدراسیون به فوتبال ساحلی است.

ساکت در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود احتمال کناره‌گیری‌اش از مدیریت سازمان تیم‌های ملی وجود دارد، گفت: در این زمینه کماکان به کار مشغول هستیم و در جایگاه یک سرباز، مانند سایر اعضای مجموعه کار را دنبال می‌کنیم. ما کماکان وظیفه و رسالت کمک و حمایت از تیم ملی را برعهده داریم و راهی را می‌رویم که بتوانیم کمک‌کننده باشیم. ما نقشی در سیاست‌گذاری‌ها داریم و باید همواره بتوانیم حامی مربیان تیم‌های ملی به خصوص در بخش بزرگسالان باشیم، چون در این بخش، مربیانی هستند که از تجربیات و دانش بالایی بهره‌ می‌برند و ما باید پازل حمایتی‌مان از تیم ملی را تکمیل کنیم. البته معتقدم این پازل هنوز نواقصی دارد که با بودجه بیشتر ان‌شاءالله این نواقص را جبران می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که مطالبات تیم ملی و کارلوس کی‌روش که همه این مطالبات حرفه‌ای و به حق است، تأمین شود. این مطالبات کلی و در قالب الزامات حرفه‌ای برای رقابت با حریفان سرسخت و بین‌المللی است که متأسفانه در طول سال‌های متمادی مغفول مانده است. این وظیفه بر دوش ماست  و همه در تلاش هستند تا آنچه را که تیم ملی نیاز دارد، برآورده کنیم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی در پاسخ به طرح این موضوع که گفته می‌شد اختلافاتی بین شما و کارلوس کی‌روش وجود دارد و بخشی از آن به اتفاقات ازبکستان مربوط می‌شود، تصریح کرد: این گمانه‌زنی‌ها وجود دارد، اما در واقع اختلافی در میان نیست. ماجرای ازبکستان نیز به خاطر یک اشتباه اداری از سوی یکی از کارمندان عزیز بوده است. ما دیدگاه‌های کی‌روش را می‌شناسیم و معتقدیم ‌آنچه کی‌روش مطالبه می‌کند، در راستای رفع نیازها و کمبودهایی است که می‌بینید همچنان ادامه دارد.

«اگر اختلافی بین شما و کی‌روش نیست، چرا در تمرینات تیم ملی حاضر نمی‌شوید؟»، این سؤال دیگری از ساکت بود که او این طور پاسخ داد: همه ما قلباً و با قلب‌های‌مان حامی تیم ملی هستیم. من دو سه روزی به خاطر مشکلات خانوادگی در اصفهان حضور داشتم و نتوانستم در تمرین تیم ملی حاضر باشم، اما وظیفه همه ما حمایت از تیم ملی است و ما همچنان در کنار تیم هستیم تا اگر بتوانیم، کمکی در جهت بهبود اوضاع داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.