۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 472456

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مرحوم شجونی از مبارزین فعال قبل و بعد از انقلاب بود و منبرهای او وجهه مبارزه‌ای داشت،‌ گفت: اگر نیاز باشد افراد جدیدی به جامعه روحانیت اضافه خواهند شد.

احتمال افزایش اعضای جامعه روحانیت مبارز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به درگذشت حجت‌الاسلام شجونی از اعضای جامعه روحانیت درباره ویژگی‌های وی اظهار داشت: مرحوم شجونی از مبارزین فعال قبل و بعد از انقلاب بود و منبرهای او وجهه مبارزه‌ای داشت.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه مرحوم شجونی حقیقتا به اصل ولایت چه در زمان امام و چه در زمان مقام معظم رهبری به شدت پایبند بود، تاکید کرد:‌ ایشان در امر حمایت از ولایت بسیار محکم و استوار گام برمی‌داشت و در اجرای دستوراتی که امام می‌دادند، جزو افراد فعال بود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش مرحوم شجونی در پخش اعلامیه‌های امام در دوران خفقان رژیم شاه یادآور شد: ایشان از اعضای فعال جامعه روحانیت مبارز بود که در جلسات نیز حضور داشت و امیدوارم خداوند ایشان را رحمت کند.

وی همچنین به نقش حجت‌الاسلام شجونی در دوران فتنه اشاره کرد و گفت: آن مرحوم در جریان فتنه از افرادی بود که بسیار محکم در مقابل فتنه ایستاد و افشاگری و روشنگری کرد و نقش بسیار خوبی داشت.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی همچنین خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت مبارز در گذشته به دلیل ارتحال برخی از اعضای خود، افرادی را به شورای مرکزی اضافه کرده بود و اگر نیاز باشد افراد جدیدی اضافه خواهد شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: برای نشست مشترک جامعه روحانیت با احزاب اصولگرا هنوز برنامه‌ دقیقی مشخص نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.