۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 472638

مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال بر اساس شواهد و قرائن همکاری نزدیکش با تیم ملی بزرگسالان را قطع کرده است، موضوعی که پیشینه‌اش به ماجرایی جالب بازمی‌گردد.

علت عدم حضور ساکت در تمرینات تیم ملی چیست؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، از وقتی مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال برگزیده شد، مدیریت سازمان تیم‌های ملی را به محمدرضا ساکت سپرد تا این مدیر با تجربه تمام دغدغه‌های کارلوس کی‌روش را دنبال کند و با اختیار تامی که داشته، آنها را بر طرف کند.

ساکت در جایگاه واسطه‌ای فعال و البته کار راه‌انداز بین کارلوس کی‌روش و مهدی تاج عمل می‌کرد و در نتیجه‌ این اتفاق، ارتباط بین سرمربی تیم‌ ‌ملی و رییس فدراسیون فوتبال کمتر و کمتر شده بود. این کار از نظر مدیریتی اتفاق خوبی بود و باعث شد حداقل تا حدود زیادی از تنش‌های پیرامون تیم ملی به دلیل رفع سریع کمبودها کاسته شود.

کارلوس کی‌روش که همیشه نقطه نظرات خاص خود را دارد و گاهی برای بهتر شدن وضعیت تیم‌ ‌ملی دغدغه‌هایی را مطرح می‌کند این بار از طریق افشین پیروانی درخواست یک جلسه خصوصی با مهدی تاج آن هم بدون حضور نفر سومی - حتی ساکت - را مطرح می‌کند، اما این درخواست ابتدا به جهت اینکه از نظر تاج بوی تعیین تکلیف می‌داده با مخالفت او همراه می‌شود.

واکنش تاج به این درخواست کی‌روش، باعث دلخوری مربی پرتغالی تیم ملی می‌شود، در حالی که کی‌روش در جایگاه سرمربی تیم‌ ‌ملی حق داشته چنین جلسه‌ای در درخواست کند. تاج در ادامه پی به اصل ماجرا می‌برد و با برگزاری جلسه‌ای با کی‌روش به قول خودش «مسائل را حل می‌کند».

این اتفاق قبل از جنجالی بود که امیر عابدینی با صحبت‌هایش ایجاد کرد. در ادامه روند کار به گونه‌ای پیش رفت که محمدرضا ساکت تصمیم گرفت حداقل به شیوه‌ سابق با تیم بزرگسالان عمل نکند و کمتر در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد. نکته‌ای که در عمل در چند روز تمرینات اخیر تیم ملی در تهران نشان داده است.

در هر حال تصمیم‌های این چنینی در فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی اگر در راستای تقویت و رفع مشکلات باشد خوب و شایسته است. در غیر این صورت باید مورد نقد قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.