قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: تا پایان امسال یک واحد سیار روستایی دیگر به واحدهای سیار روستایی استان افزوده می‌شود.

ضرورت پوشش فرهنگی مناطق محروم و روستایی توسط کانون

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشست با مدیرکل آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارشناس آفرینشهای ادبی کشور و مربیان ادبی و هنری استان اظهار کرد: پوشش فرهنگی مناطق محروم و روستایی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در سال جاری خواهد بود.

فرزاد رحیمی افزود: بخش نجوم از بخش‌های مهمی است که در مناطق روستایی به آن پرداخته خواهد شد و تا پایان امسال یک واحد سیار روستایی دیگر به واحدهای سیار روستایی استان افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیمه نخست سال با رویکرد امور فرهنگی و نیمه دوم با اهتمام به امور عمرانی فعالیت صورت می‌گیرد.

رحیمی افزود: در نیمه دوم سال تعمیرات 6 مرکز کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان اجرا و سال گذشته دو مرکز فاقد سالن نمایش به این سالن مجهز شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: امسال یک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان بازسازی و به سالن نمایش مجهز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با اضافه شدن 2 واحد سیار روستایی، کودکان 116 روستا در این استان تحت پوشش خدمات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.