۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 472696

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: 88 مجروح حادثه تروریستی سامرا شب گذشته ساعت 1 بامداد به تهران منتقل شدند.

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی سامرا

به گزارش قدس آنلاین، پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان؛  با بیان اینکه ۸۸ مجروح حادثه سامرا به وسیله ۲ هواپیمای اعزامی اورژانس به تهران منتقل شدند، گفت: تمامی مجروحان پس از ورود به کشور به وسیله ۲۰ دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس تا ساعت ۳ به ۱۱ بیمارستان سطح تهران منتقل شدند.  
وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به آمادگی بیمارستان تروما در تهران مصدومین بر اساس شرایط و توانایی بیمارستان ها منتقل شدند و لازم به ذکر است از همه بیمارستان ها برای اطلاع از چگونگی به وضع بیماران بازدید شد.  
رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: بیماران در بهترین شرایط و سریع‌ترین زمان به بیمارستان ها منتقل شده و خوشبختانه حال همه آنها رو به بهبودی است به طوری که بسیاری از آنها امروز و فردا مرخص می‌شوند و فقط تعداد کمی از آنها نیاز به مراقبت های ویژه دارند.  
کولیوند یادآور شد: از ۱۱ مجروحی که در بیمارستان های بغداد و کاظمین بستری بودند، ۳ نفر مرخص شدند، حال سه نفر رو به بهبودی است و پنج نفر باقیمانده وضعیت خوبی ندارند.  
رئیس اورژانس کشور یادآور شد: در حال حاضر پزشکان ایرانی برای رسیدگی به وضعیت بیماران بستری در کشور عراق حضور دارند اما در صورت لزوم، جراحان و متخصصان مورد نیاز هم اعزام می‌شوند.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.