قدس آنلاین - کرمان : شرکت تعاونی پسته به منظور تسریع و تثبیت قیمت خرید محصول پسته کشاورزان، در چند روز آینده تسهیلات بانک کشاورزی دریافت خواهد کرد.

خرید محصول پسته باتسهیلات بانک کشاورزی

استاندار کرمان پیرو جلسات ستاد پسته استان ، به اتفاق نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار، فرماندار رفسنجان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی پسته با شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی دیدار و در خصوص راه حل برون رفت از مشکل نقدینگی شرکت تعاونی پسته رفسنجان گفتگو کرد.

در ادامه جلسات ستاد پسته استان و گردهمائی بزرگ باغداران و پسته داران استان که با حضور استاندار کرمان و نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در تعاونی پسته برگزار شد، مقرر گردید بانک کشاورزی به شرکت تعاونی پسته تسهیلات بانکی ارائه نماید تا شرکت با رفع نقدینگی بتواند نسبت به خرید محصول پسته کشاورزان، بر تولید، قیمت گذاری و فروش نظارت آن اقدام نماید.

در این راستا در دیدار استاندار کرمان با مدیرعامل بانک کشاورزی، مشکلات مربوط به ارائه تسهیلات بانکی مرتفع و مقرر گردید کارگروهی در استان کرمان تشکیل و نسبت به رفع مشکل نقدینگی شرکت تعاونی پسته و ارائه تسهیلات ظرف چند روز آینده اقدام نماید.

لازم به ذکر است با تشکیل ستاد عالی پسته در دولت تدبیر و امید و پیگیری استاندار کرمان،  شرکت تعاونی پسته استان که با بیش از 74 هزار سهامدار به عنوان بزرگترین تعاونی در منطقه شناخته می شود، بار دیگر فرصتی جهت ورود این تعاونی به عرصه صادرات فراهم گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.