وزیر دفاع گفت: هر عاملی که بخواهد ثبات امنیت را به هر صورتی مخدوش کند، برنمی‌تابیم و حتما مقابل ترویج بی‌ثباتی در منطقه یا ایجاد عوامل و عناصری که تداوم بخش این موضع بی ثباتی و ناامنی باشد، می‌ایستیم.

تا ریشه‌کن شدن تکفیری‌ها پای کار می‌مانیم / با هر عاملی که امنیت منطقه را به خطر بیاندازد مقابله می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  امروز در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: زمینه مشترک همکاری ما با سوریه و روسیه مربوط به اهداف و راهبردهایی است که ما در سطح منطقه و جهان داریم.
وی با بیان اینکه این موضوعات مربوط به اهداف و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد:‌ هر عاملی که بخواهد ثبات امنیت را به هر صورتی مخدوش کند، برنمی تابیم و حتما مقابل ترویج بی ثباتی در منطقه یا ایجاد عوامل و عناصری که تداوم بخش این موضع بی ثباتی و ناامنی باشد، می‌ایستیم.
وزیر دفاع تصریح کرد: تا زمانی که امنیت به منطقه بازگردد و ریشه های گروه های تروریستی و تکفیری از بین برود، ما هستیم و در کنار این دولت‌ها خواهیم بود.
دهقان گفت: حضور پر نشاط و گسترده رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها دال بر این است که هم رسانه ها و هم مردم به وجود رسانه های فعال و پر نشاط ارج می گذارند و اهمیت می دهند و هم آن‌ها تاثیر خود را بر جامعه می توانند ببینند.
وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها بیشتر باید به سمت حرفه ای رفتار کردن حرکت کنند چون شکل دهی افکار عمومی آگاه سازی جامعه و نقش رکن اساسی حفظ و صیانت از سلامت جاودانه امت از وظایفی است که به عهده رسانه ها است و اگر این نقش را عمیق ودرست ایفا کنند به نقش ناشی از فلسفه وجودی حرفه شان ایفا کرده اند.
دهقان گفت: الان رسانه ها با این هدف فاصله دارند باید مردم و رسانه ها بلوغ خود را دراین زمینه بالا ببرند و از شلوغ کاری به سمت بستر سازی حرکت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.