تعدادی از عوامل تروریستی کومله دموکرات که شهریور و مهرماه سال جاری، سه نفر از مردم به نام‌های صدیق امینی، جبار ابراهیمی و شاهو کریمیان را در شهرستان کامیاران استان کردستان ترور کردند، دستگیر شدند.

دستگیری عوامل تروریستی کومله دموکرات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیده‌بان، افراد دستگیر شده به ارتباط و همکاری با چند عضو حزب منحله و تروریستی موسوم به دمکرات کردستان ایران "حدکا" در خصوص انجام این ترورها اعتراف کرده اند .

هاوری کوردستان فاش کرد؛ عاملین ترورهای افراد عادی در شهرستان کامیاران دستگیر شده اند و هر کدام به جزئیات و شیوه انجام این ترورها اعتراف کرده اند .

شهریور ماه و مهر ماه جاری در شهرستان کامیاران از استان کردستان، سه نفر از جمله صدیق امینی، جبار ابراهیمی و شاهو کریمیان به دست افراد ناشناسی به وسیله سلاح گرم ترور شدند. در همان روز اول رسانه های حزب دمکرات این اخبار را منتشر کردند و اینگونه جلوه دادند که این افراد از مهره های دولت ایران هستند و مردم منطقه را اذیت و آزار داده اند که به دست "عقاب های زاگرس" کشته شده اند.

عقاب های زاگرس را فقط حدکا می شناسد و ادعا دارند گروهی مسلح هستند که در داخل ایران فعالیت دارند و اخبار فعالیت هایشان بعد از یک ساعت در سایت حدکا منتشر می شود!

این عقاب ها در واقع پیشمرگ های حدکا هستند که از کویه راه می افتند و به اطراف کامیاران می آیند و از این اشخاص که افرادی شخصی و کشاورز و کاسب هستند،درخواست پول های هنگفتی تحت عنوان کمک به "راسان" حدکا می کنند و در مقابل وقتی این افراد جواب منفی می دهند،این عقاب ها (در مطالب بعدی اسامی ذکر خواهد شد) تصمیم می گیرند که با آن ها برخورد کنند و نتیجه این می شود که می گویند یکی از "خائنین ملت" به دست عقاب ها کشته شد .

این مطالب را افراد همدست و همکار پیشمرگ های حدکا اعتراف کرده اند که در مطالب آتی جزئیات بیشتر با ذکر اسامی آن ها منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    بدبختا فکرکردن اینجا کجاست