سید رضا صالحی امیری با حضور در نشست خبری مشهد 2017 در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه های مختلف بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید رضا صالحی امیری با حضور در نشست خبری مشهد 2017 در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه های مختلف بازدید کرد.

صالحی امیری که پس از مراسم تودیع و معارفه از تالار وحدت خود را به مصلی امام خمینی (ره) رسانده بود، در نشست خبری مشهد ۲۰۱۷ گفت: مشهد2017 از وقایع مهم جهان اسلام است. خوشبختانه آیسسکو این سال را به مشهد اختصاص داد و همه مسلمانان جهان عاشق امام رضا (ع) هستند.

وی اظهار داشت: ۴۰۰ جلسه برای پایتخت فرهنگ اسلامی شدن مشهد تشکیل دادیم. هدف آیسسکو حفظ استقلال فرهنگی در برابر تهاجم به تمدن اسلامی است.

وزیر ارشاد بیان کرد: مشهد 2017 اتفاق جدیدی را برای مشهد رقم خواهد زد و آن توسعه توریسم مذهبی است.

صالحی امیری از تشکیل ستادی برای همایش مشهد 2017 خبر داد.

او در این نشست خبری گفت: مشهد نمادی از معرفی هویت شیعی به جهان است. افتخار عظیمی است که مشهد در 2017 پایتخت معنوی جهان اسلام است. اقدامات اجرایی و تبلیغاتی انجام می دهیم و از رسانه ها انتظار تولید خبر داریم.

مشهد، از جانب آیسسکو(سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی اسلامی ) به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017 (دی ماه 1395 تا دی ماه 1396) برگزیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از آن به باز دید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.