عضو شورای مرکزی فراکسیون امید بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات ۹۶ را عملکرد دولت خواند و توصیه کرد: دولت در وقت باقی مانده اقدامات اقتصادی انجام دهدکه مردم نتیجه مثبت آن را احساس کنند.

دولت باید اقدامات اقتصادی که در زندگی مردم تاثیرگذار است انجام شود

به گزارش قدس آنلاین، سید ابوالفضل موسوی در گفتگو بامهر اظهار داشت:وضعیت اقتصادی دولت در حال بهبود است که فروش نفت یکی از دلایل آن است. در این وضعیت اقتصادی رویکرد دولت باید به سمت افزایش خدمت به مردم حرکت کند.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبه‌ای که مجلس در ارتباط با اصلاح بودجه ۹۵ داشت دست دولت را باز می کند که به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکلات مردم اقدام کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید اظهار داشت: ارائه اوراق خزانه به پیمانکاران در استان ها موجب جنب و جوش در فعالیت های عمرانی استان ها شده است.
موسوی ادامه داد: دولت کاهش نرخ تورم را دستاوردی برای خود می داند و نمی خواهد نرخ تورم افزایش یابد که اقدام خوبی است اما متقابلا مردم باید خدمات دولت را ببینند و باید در راستای رونق اقتصادی اقدام شود.
نماینده مردم یزد تاکید کرد: بزرگترین رقیب روحانی عملکردش است. اگر ارزیابی مردم از عملکرد آقای روحانی مثبت باشد در انتخابات آینده موفق می شود. دولت باید عملکرد مثبتش را برای مردم اثبات کند. باید اقدامات اقتصادی که در زندگی مردم تاثیرگذار است انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.