قدس آنلاین- بیرجند: نماینده مردم شهرستان های قاین وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی کار پلیس را عبادت بی‌ریا برای رضایت خالق و مخلوق دانست و گفت: نیروی انتظامی با اقتدار کامل پای ارزشهای جمهوری اسلامی ایستاده است و مجلس نیز همیشه حامی آنها است.

نیروی انتظامی با اقتدار کامل پای ارزشهای جمهوری اسلامی ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، فرهاد فلاحتی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان قاین اظهار داشت: تأمین آرامش مردم و حاکمیت نظم و امنیت در جامعه از جمله مأموریتهای مهم پلیس است که ناجا با اقتدار توأم با رأفت و مهربانی، عملکرد مطلوبی در تأمین نظم و امنیت در کارنامه خود دارد.

وی تصریح کرد: وجه متمایز پلیس ما با دیگر پلیسها در دینداری، پیروی از مقام معظم رهبری و بصیرت کارکنان آن است و در همین راستا مجلس همیشه حامی نیروی انتظامی است.

وی کار پلیس را عبادت بی‌ریا برای رضایت خالق و مخلوق دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار کامل پای ارزشهای جمهوری اسلامی ایستاده است و مجلس نیز همیشه حامی آنها است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز در این دیدار از تعامل سازنده و همه جانبه مجلس با پلیس قدردانی کرد و گفت: امنیت مقوله‌ای بسیار پیچیده و مهم است که برقراری آن تنها از عهده یک سازمان برنمی آید.

سرهنگ اسماعیل واعظی از همکاری و تعامل مطلوب نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان با پلیس در برقراری نظم و امنیت تشکر کرد و افزود: همه دستگاه‌ها در تأمین و تولید امنیت سهیم و دخیل می‌باشند و این مهم می‌طلبد تا در این زمینه نقش آفرینی کرده و در تولید و حفظ امنیت با پلیس همکاری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.