قدس آنلاین-ایلام: در آیین اختتامیه سومین طرح ملی علمدار کربلا که در هتل زاگرس ایلام برگزار شد، برگزیدگان این طرح ملی معرفی شدند.

نفرات برتر سومین طرح ملی علمدار کربلا معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بر اساس بیانیه هیأت داوران؛ در رشته حرفه‌ای بخش عکس؛ احمد زعفری از استان اردبیل، مهدی حاجیوند از استان تهران، حسین چراغی از استان ایلام به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و آثار علی کریمی از ایلام و علی‌اصغر فیض الهی از استان کردستان نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

هیئت‌داوران همچنین نفرات برتر رشته عکس بخش آماتور را رسول مختاری از استان اصفهان، محمد بازرگانی از استان زنجان، امید ولی بیگی از استان ایلام را به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کرد و  آثار احمدرضا خانی و حجت یاری از استان ایلام را شایسته تقدیر دانست.

سعیده محمد حسنی از استان فارس، ابراهیم قبله آرباطان از آذربایجان شرقی در  بخش نثر ادبی و سارا جلوداریان از استان  تهران، رؤیا باقری از استان زنجان،  مسعود طاهری از استان همدان،  احسان نرگسی از استان همدان، محمدرضا رستم پور از استان ایلام، علی قلی زاده از استان آذربایجان شرقی و مهدی جهاندار از استان اصفهان نیز از سوی هیئت‌داوران به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

گفتنی است، این مراسم با حضور نماینده ارشد حرم حضرت ابوالفضل( ع)، نماینده ولی فقیه در استان ایلام و تنی چند از مدیران و محبان اهل البیت(ع) به طرز باشکوهی در هتل زاگرس ایلام برگزار شد و با اهداء لوح سپاس و هدایا، از برگزیدگان این طرح ملی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.