قدس آنلاین– خوزستان– زهره کریمی : فرمانده انتظامی استان در بازدید از پایانه مرزی چزابه، اربعین سید الشهدا ابا عبدلله الحسین (ع) را مانور محبان اهل بیت عنوان کرد.

اربعین سید الشهدا مانور محبان اهل بیت (ع) است

روز گذشته سردار "محمدرضا اسحاقی" در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه با اشاره اینکه اربعین حسینی مانور محبان اهل بیت (ع) در سراسر دنیا می باشد، تاکید کرد: حرکت اربعین تنها خاص پیروان شیعه و سنی نیست و تمامی محبان اهل بیت با هر مذهبی که باشند، در آن حاضر می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، اقدامات بسیار خوبی در سال جاری انجام شده است، تصریح کرد: بالغ بر 90 گیت در مرزهای چزابه و شلمچه راه اندازی شده که هم اکنون 50 گیت فعال است و در صورت نیاز مابقی را وارد مدار می کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: در بخش ترافیکی تمهیدات لازم انجام شده و جاده جدید چزابه نیز ان شاءاله از فردا زیر بار می رود.

سردار اسحاقی به تأسیس پارکینگ های مختلف با مساحت 50 هکتار در مرزها اشاره کرد و گفت: به منظور تسهیل در خدمات رسانی به زائران حسینی امسال پارکینگ ها را در نزدیکترین نقطه به مرز یعنی حدود پنج کیلومتری راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای ایمنی مسافران و رعایت مقررات توسط رانندگان پیش بینی شده تا امنیت و سلامت زائران را به بهترین شکل تأمین کنیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه سرویس های ایاب و ذهاب عمومی برای جابجایی زائران مهیاست، خاطر نشان کرد: هم اکنون تردد زائران در مرز چزابه به خوبی انجام می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.